آیا زمستان مقرون به صرفه ترین فصل سفر به استانبول است؟

به گزارش مقاله های علمی، بیشتر افراد علاقه مند هستند تا سفر مقرون به صرفه خارجی را تجربه نمایند، آیا فصل زمستان فرصت مناسبی برای سفر به شهر استانبول ترکیه است؟ آیا سردی هوا از شدت لذت سفر به استانبول کاسته است و یا همچنان مسافران به این شهر سفر مینمایند؟ آیا می توان مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما استانبول را در فصل زمستان و در ماه فوریه تا اواسط مارچ تهیه کرد؟ این سوال ها معمولاً در فکر هر شخصی که تصمیم گرفته است به ترکیه و شهر استانبول سفر کند شکل میگیرد. اما درباره اینکه سردی هوا چه تاثیری بر روی گردشگری این شهر مجذوب کننده کشور ترکیه گذاشته است در این پست از بلاگ خبرنگاران درباره آن بیشتر خواهید دانست. با خبرنگاران همراه باشید تا در این باره اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

آیا زمستان مقرون به صرفه ترین فصل سفر به استانبول است؟

سفر به استانبول در فصل زمستان

در کل در فصل زمستان اگر به رفتار گردشگران ایرانی نگاهی داشته باشیم خواهیم دید که سفر به کسورهای غرب و شمال ایران مثل ارمنستان و تفلیس و ترکیه و کشورهای اروپایی کمی کمتر میشود و در عوض افراد بیشتری به سمت کشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا مثل چین و تایلند و مالزی و سری لانکا بلیط هواپیما رزرو مینمایند.

این موضوع را میتوان از دو منظر آنالیز کرد، یکی آنکه اصولاً افرادی که به سمت شرق آسیا سفر مینمایند معمولاً افرادی هستند که هزینه سفر برایشان در اولویت نیست چون اصولاً هزینه های بالاتری را باید نسبت به غرب آسیا پرداخت نمایند.

از منظر دیگر اگر بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، افرادی که در پی بلیط هواپیما مقرون به صرفه هستند معمولاً مقصد کمتر برایشان مهم است و بیشتر به قیمت توجه دارند. بنابراین نمیتوان گفت که کفه ترازو به کدام سمت سنگین تر است.

در واقع افرادی که از پس هزینه های ترکیه در تابستان برنمی ایند، فصل زمستان را برترین زمان برای سفر به شهر استانبول میدانند، در حالی که افرادی که به شرق آسیا سفر مینمایند، آب و هوا و مناسب بودن هوا برایشان در اولویت قرار گرفته است.

در فصل زمستان میتوان بلیط لحظه آخری استانبول تهیه کنید و با مقرون به صرفه ترین قیمت به محبوب ترین شهر کشور ترکیه مسافرت داشته باشید و از اماکن گردشگری این شهر مثل خیابان استقلال، تنگه بسفر، برج گالاتا و آب انبار باسیلیکا و ... تماشا کنید.

اگر در پی آب و هوا مناسب هم هستید میتوانید با رزرو بلیط هواپیما بانکوک به مرکز کشور تایلند سفر کنید و یا گزینه های مختلف دیگر از شرق آسیا را انتخاب کنید.

منبع: تریپ

به "آیا زمستان مقرون به صرفه ترین فصل سفر به استانبول است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا زمستان مقرون به صرفه ترین فصل سفر به استانبول است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید