همه اخبار و مقاله ها

ساحل ریلی، یکی از زیباترین سواحل تایلند

ساحل ریلی (Railay Beach Krabi) یکی از زیباترین سواحل کشور تایلند برای بازدید از جاذبه هایی بکر و دیدنی است. ساحل ریلی کرابی یکی از محبوب ترین منطقه ها تایلند است ، شبه جزیره ای زیبا با سواحل سفید رنگ ماسه ای و شنی و مرداب ها و غار های و صخره هایی از جنس آهک که دلیل...

25 مهر 1402

گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند.

24 مهر 1402

درون ماه چه چیزی نهفته است؟، عکس

ایسنا نوشت: آنالیز ترکیب داخلی اجرام منظومه شمسی به طور موثر به وسیله داده های لرزه ای انجام می گردد. نحوه حرکت امواج صوتی ایجاد شده به وسیله زمین لرزه ها و انعکاس آن ها از مواد داخل یک ستاره یا سیاره به دانشمندان یاری می نماید تا به ساختار درونی آن جسم...

14 مهر 1402

بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس

برنامه هایی برای چیزی که نوید می دهد دیدنی ترین جاذبه توریستی زیرزمینی لندن باشد، فاش شده است؛ تبدیل 268 میلیون دلاری مجموعه ای از تونل های جنگ جهانی دوم به یک تجربه غوطه ورکننده درخشان.

9 مهر 1402

اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی

ایسنا/ این خبر پیرامون اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی برای شما نگارش گشت.

8 مهر 1402

شیائومی 13T و 13T پرو با دوربین لایکا رونمایی شدند

شیائومی امروز در برلین از دو گوشی 13T و 13T پرو رونمایی کرد. این دو گوشی شباهت زیادی به ردمی K60 اولترا دارند ولی از دوربین بهتر و گواهی IP68 بهره می برند. در ادامه به مشخصات هر دو گوشی می پردازیم.

4 مهر 1402

برترین مدل های ماشین های ظرفشویی پاکشوما؛ متناسب احتیاج خود انتخاب کنید

بعد از یک روز شلوغ یا یک مهمانی پرجمعیت، باید با خستگی زیاد به سمت کوهی از ظروف نشسته بروید؟ گاهی لحظه های لذت بخش دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی را به خاطر شستن ظرف های غذا، از دست می دهید؟ می توانید تمام این ظروف و دغدغه هایش را به ماشین ظرفشویی پاکشوما...

31 شهریور 1402

نقاشی سفید پرهزینه؛ پول را بردار و فرار کن

ینس هانینگ هنرمند دانمارکی، به خاطر تحویل دادن دو نقاشی عجیب به یک موزه در دانمارک، حسابی سر و صدا به پا نموده است.

31 شهریور 1402

چهار راه برای تقویت ویتامین د در بدن پیش از شروع فصل سرما

یک آنالیز تحقیقاتی تازه منتشر شده به وسیله سرویس اطلاعات سلامت و مکمل های غذایی نشان می دهد که یک سوم از مردم بریتانیا فاقد سطوح مورد قبول ویتامین د هستند. این اندازه در میان افرادی که پوست تیره تری داشتند به دو سوم رسید.

30 شهریور 1402

هزینه های میلیاردی النصر را چه کسی پرداخت کرد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر عربستان بود که دو بر صفر برابر این تیم باخت، اما در این میان حضور النصر در ایران و هزینه های اسکان این تیم در هتل اسپیناس پالاس سوالاتی را در فکر ها ایجاد کرد.

29 شهریور 1402

کابوسی که از دل تاریخ بیرون آمده، هولناک ترین شکارچی دوران، عکس

همشهری آنلاین نوشت: دانشمندان در حال مطالعه فسیلی هستند که به جانوری وحشتناک تر از دایناسورهای گوشتخواری چون تی رکس متعلق است.

28 شهریور 1402

ادعای بزرگ دیوید تیلور بعد از شکست دادن حسن یزدانی؛ من برترین کشتی گیر تاریخم

ستاره مسابقات کشتی دنیا، دیوید تیلور، دیشب در بلگراد با نتیجه ای عالی حسن یزدانی را شکست را داد و چهارمین مدال طلای خود را به گردن آویخت. تیلور در یک گفتگوی بسیار خواندنی از دوره پرانگیزه رقابتش با حسن یزدانی گفته است و اینکه خود را بهترین کشتی گیر تاریخ...

27 شهریور 1402

پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور از راه رسید، عکس

گجت نیوز نوشت: جیپ اقدام به نمایش مدل 2024 گلادیاتور کرد. به روزرسانی جلوپنجره، نمایشگر نو و امکانات ایمنی بهتر مشخصه های مدل نو Gladiator هستند.

27 شهریور 1402

ماریو در مقابل دانکی کانگ معماهای مختلف را به سوییچ می آورد؛ تریلر آن را ببینید

کنسول های نینتندو به علت بازی هایشان معروفیت دارند و به همین علت است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند. نکته اینجاست که نینتندو توانست با طراحی چندین شخصیت ماندگار و حفظ آن ها جایگاه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ داشته باشد و این جایگاه را از دست ندهد. دو...

26 شهریور 1402

تحریم های تازه علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان

دیجیاتو نوشت: در دور تازه تحریم ها علیه ایران، نام شورای عالی فضای مجازی، ابرآروان، دوران و یافتار پژوهان پیشتاز رایانش به چشم می خورد. این تحریم های تازه از سوی شورای اروپا، انگلیس و آمریکا وضع شده اند.

25 شهریور 1402

آپدیت تازه پلی استیشن 5 دالبی اتموس و پشتیبانی اس اس دی 8 ترابایتی را اضافه می کند

به تازگی سونی تازهترین آپدیت نرم افزاری کنسول پلی استیشن 5 را برای این دستگاه منتشر کرده است. این شرکت تعدادی از ویژگی های تازه را معرفی می کند که از اواخر ماه جولای در برخی کشورها در حال آزمایش بتا بوده اند.

24 شهریور 1402

سریال زخم کاری 2 برگشت به همراه موسیقی متن

سریال زخم کاری یک اثر درام جنایی است و براساس برداشتی آزاد از یکی از اثرهای شکسپیر ساخته شده است.

23 شهریور 1402

امید؛ پیغام کتابخانه های سیار در بحران

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران، سیاست نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ایجاد کتابخانه در روستاهایی است که حداقل 2500 نفر جمعیت داشته باشند یا این روستا ها مرکزیت ارائه خدمات برای جمعیت مذکور را داشته باشند. از آنجا که ایجاد کتابخانه در 60 هزار روستای...

22 شهریور 1402

امکان تهیه کارت منزلت فقط در دو ایستگاه وجود دارد ، شهرداری این مشکل را رفع کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخشی از مسائل مربوط به کارت منزلت در چند ماه اخیر برطرف شده است اما باید تمامی مسائل به زودی مرتفع گردد.

21 شهریور 1402

پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شاگردان یحیی گل محمدی توانایی نتیجه گرفتن برابر النصر را دارند.

21 شهریور 1402
تعداد: (1585)