این 10 بازیکن به چاه های نفت عربستان وصل شدند!

به گزارش مقاله های علمی، عربستان بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را غرق در پول می نماید و برای همین عجیب نیست که ستاره های بزرگ، بازی در بزرگ ترین تورنمنت ها را رها می نمایند و راهی خاورمیانه می شوند.

این 10 بازیکن به چاه های نفت عربستان وصل شدند!

شاید امثال لیونل مسی که به پول عرب ها جواب منفی می دهند، کم تعداد باشند. بعد از رونالدو، بنزما و کانته، به تدریج نام های بزرگ بیشتری به عربستان می روند تا در ازای دریافت پول کلان برای تیم های این کشور بازی نمایند. اما در میان ستاره هایی که تا امروز به این کشور رفته آند، کدامیک دستمزد بیشتری دریافت می نمایند؟

10. موسی مارگا؛ الهلال، 4.99 میلیون یورو در سال

در عرض چهار سال دو بار با پورتو قهرمان پرتغال شد. در 2021 به الهلال پیوست و همان سال اول، لیگ قهرمانان آسیا را فتح کرد.

9. احمد حجازی؛ الاتحاد، 5.84 میلیون یورو

کاپیتان و مدافع آخر الاتحاد که برای تیم ملی مصر هم بازی می نماید. حجازی از 2011 بازیکن رده های سنی مختلف تیم ملی مصر بوده و سال 2017 در تیم منتخب جام ملت های آفریقا نهاده شد.

8. اندرسون تالیسکا؛ النصر، 6.02 میلیون یورو (او فصل بعد در نیوکسل بازی خواهد نمود.)

تالیسکای برزیلی یکی از مهاجمان پیروز لیگ عربستان بوده که با توجه به خرید نیوکسل به وسیله عربستان، قرار است فصل بعد به این تیم برود. او اولین نمونه از انتقال هایی است که احتمالا در آینده به تعداد بیشتر و در هر دو طرف انجام خواهد شد.

7. ماتئوس پریرا؛ الوحده، 6.41 میلیون یورو

هافبک هجومی الهلال سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون و وست برومویچ را هم دارد. او سال 2018 مدتی را به طور قرضی در نونبرگ بازی کرد و نامزد جایزه برترین چهره تازه بوندس لیگا هم شد.

6. اور بانگا؛ الشباب، 10.6 میلیون یورو

این هافبک 35 ساله آرژانتینی بخش عمده ای از حرفه خود را در والنسیا گذراند و در سال 2008 با این تیم قهرمان جام حذفی اسپانیا شد. او در همان سال با تیم ملی کشورش قهرمان مسابقات فوتبال المپیک هم شد. بانگا که برای سویا و اینتر هم بازی نموده، 65 بازی ملی در کارنامه دارد.

5. روبن نوس؛ الهلال، 18.64 میلیون یورو

عربستانی ها پیش تر در پی جذب بازیکنان آزاد بودند اما نوس یکی از اولین نفراتی است که عرب ها با پرداخت پول کلان به باشگاهش (ولورهمپتون) او را خریدند. الهلال برای خرید او رقمی نزدیک به 55 میلیون یورو داد.

4. کالیدو کولیبالی؛ الهلال، 34.95 میلیون یورو

یکی از برترین مدافعان شاغل در اروپا فصل ناپیروزی را در چلسی گذراند و سپس تصمیم گرفت برای دریافت حقوق بیش تر به الهلال ملحق گردد.

3. انگولو کانته؛ الاتحاد، 100.41 میلیون یورو

قهرمان جهان، فاتح لیگ قهرمانان، برنده لیگ برتر انگلیس. کانته تمام افتخارات ممکن را به دست آورده و حالا به عنوان بازیکن آزاد به عربستان رفته تا پول کلانی به جیب بزند.

2. کریم بنزما؛ الاتحاد، 200.36 میلیون یورو

دستمزدی که الاتحاد به بنزما می دهد آن قدر زیاد است که او قید بازی در رئال مادرید را زد تا به عربستان سفر کند و پیراهن راه راه سیاه و زرد را به تن کند.

1. کریستیانو رونالدو؛ النصر، 201.52 میلیون یورو

اولین ستاره بزرگی که به عربستان رفت. او مسیری را باز کرد که این تابستان به شدت شلوغ و پرتردد شده است. رونالدو می خواهد در همه چیز اول باشد؛ او قطعا در دستمزدی که فوتبالیست ها در سراسر جهان می گیرند، نفر اول است.

منبع: فرارو

به "این 10 بازیکن به چاه های نفت عربستان وصل شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 10 بازیکن به چاه های نفت عربستان وصل شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید