قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور ، مشخصات گوشی تازه نوا 9

به گزارش مقاله های علمی، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور ، مشخصات گوشی تازه نوا 9

مشخصات و عکس های تازه نوا 9 و نوا 9 پرو به نمایش گذاشته شد

هواوی تازهترین سری گوشی های هوشمند میان رده خود را تحت نام سری هواوی نوا 9 در 23 سپتامبر معرفی خواهد نمود و دوست داران این برند مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از این سری هستند. انتظار داریم در این رویداد حداقل دو گوشی هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو معرفی گردد. شایعات قبلی نشان می دهند که این خانواده ظاهری شبیه به گوشی های آنر 50 داشته و به چیپست کوالکام مشابهی هم مجهز خواهند بود. سری نوا هواوی معمولا در رده محبوب ترین گوشی های چین قرار می گیرد و به علت کیفیت ساخت قابل قبول و قیمت مناسب، افراد زیادی ترجیح می دهند از آن ها استفاده نمایند.

امروز تصاویری تازهی از شکل ظاهری هواوی نوا 9 منتشر شد که ما را با طراحی ظاهری این خانواده آشنا می نماید و از سمت دیگر تایید شده که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 778G است. با توجه به خمیدگی کناره های نمایشگر، نوا 9 دارای پنل OLED و احتمالا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هم خواهد بود. البته این سری تنها از LTE پشتیبانی می نماید زیرا هواوی به علت تحریم ها، مجاز به استفاده از فناوری های 5G نیست.

مدل نوا 9 پرو در گیک بنچ با نام کد RTE-AL00 درج شده است که حضور تراشه اسنپدراگون 778G را اثبات می نماید؛ این گوشی بعلاوه از یک رم 8 گیگابایتی بهره مند است. با توجه به همین اطلاعات گیک بنچ، هواوی نوا 9 پرو مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود که این موضوع تا حدی تعجب برانگیز است زیرا این گوشی Harmony OS 2.0 را اجرا می نماید؛ البته امکان دارد این موضوع یک خطای ثبتی از سمت گیک پنج باشد.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هواوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور ، مشخصات گوشی تازه نوا 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 31 شهریور ، مشخصات گوشی تازه نوا 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید