استقلال دوست دارد با شکست پرسپولیس جام بیاورد ، باخت دربی فراموش شده است

به گزارش مقاله های علمی، بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم می تواند سال جاری حداقل قهرمان جام حذفی گردد و فصل جاری را با یک قهرمانی به خاتمه برساند.

استقلال دوست دارد با شکست پرسپولیس جام بیاورد ، باخت دربی فراموش شده است

به گزارش مقاله های علمی آنلاین، علی چینی، بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم اظهار کرد: پس از کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی در جام حذفی شرایط تیم خوب است و به نوعی بازیکنان و کادر فنی توانسته اند باخت در داربی را فراموش نمایند.

صنعت نفت دنبال بقا است و بازی سختی می گردد

وی درباره ملاقات استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم گفت: بازی خیلی حساس و سختی است زیرا نفت کاندیدای سقوط است و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می آید. استقلال هم هنوز در کورس قهرمانی است و باید 3 امتیاز این ملاقات را بدست بیاورد.

استقلال حواسش را مقابل نساجی جمع کند

چینی درباره ملاقات استقلال مقابل نساجی در جام حذفی گفت: استقلال بازی سختی را مقابل نساجی در جام حذفی در پیش دارد زیرا آن ها قهرمان فصل گذشته هستند و دوست دارند بار دیگر استقلال را شکست داده و به فینال راه پیدا نمایند. استقلال باید خیلی حواسش را جمع کند تا تمرکزش را در این ملاقات از دست ندهد.

استقلال می تواند یک جام بیاورد

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آبی ها دوست داشتند در این مرحله با پرسپولیس بازی نمایند اضافه کرد: با توجه به اینکه استقلال در لیگ برتر مقابل این تیم شکست خورده است بازیکنان برای جبران آن باخت دوست دارند با پرسپولیس بازی نمایند. اگر استقلال و پرسپولیس با هم بازی نمایند، فکر کنم در فینال جام حذفی این اتفاق بیفتد تا پس از سال ها یک ملاقات مجذوب کننده را ببینیم. استقلال می تواند سال جاری یک جام را بدست بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال دوست دارد با شکست پرسپولیس جام بیاورد ، باخت دربی فراموش شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال دوست دارد با شکست پرسپولیس جام بیاورد ، باخت دربی فراموش شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید