اعلام رسمی قیمت گوشی نوکیا C2 2nd Edition

به گزارش مقاله های علمی، در جریان رویداد فناوری MWC (کنگره جهانی موبایل) 2022 در فوریه سال جاری، نوکیا از Nokia C2 2nd Edition در کنار نوکیا C21 و نوکیا C21 Plus رونمایی کرد. با این حال، این شرکت در آن موقع قیمت و چگونگی فروش و بازار های عرضه Nokia C2 2nd Edition را تایید نکرد. این گوشی در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس است.

اعلام رسمی قیمت گوشی نوکیا C2 2nd Edition

به گزارش مقاله های علمی، گوشی نوکیا C2 2nd Edition در اروپا 79 یورو قیمت دارد. بعلاوه انتظار می رود این گوشی در بازار های آفریقا و آمریکای لاتین نیز عرضه گردد. در خصوص طراحی این گوشی نیز می دانیم که در رنگ های خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی نوکیا C2 2nd Edition دارای پنل 5.7 اینچی IPS با وضوح 960 در 480 پیکسل است. این گوشی هوشمند سطح پایه از یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می نماید.

این دستگاه دارای 1 یا 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. بعلاوه برای افزایش فضای ذخیره سازی، دارای یک اسلات کارت microSD نیز هست. با این که این گوشی فاقد اسکنر اثر انگشت است، از قفل چهره پشتیبانی می نماید. این گوشی روی اندروید 11 نسخه Go اجرا می گردد و قول داده شده است که 2 سال به روزرسانی امنیتی دریافت کند.

چنان که می دانیم سیستم عامل اندروید گو (Android Go) یا اندروید نسخه گو، نسخه جدیدی از اندروید است که در سال 2017 معرفی گردید. اندروید گو برای اجرا در گوشی های هوشمند سطح پایین طراحی شده است. این سیستم عامل برای منطقه ها کم عایدی و در حال توسعه که دستگاه های دارای پردازنده ضعیف و حافظه رم پایین در آن ها عمومیت دارند، مناسب است. اندروید گو فضای کمتری نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغال می نماید و به گوشی های هوشمندی که فضای کمی دارند این فرصت را می دهد تا برنامه های بیشتری داشته باشند.

پنل جلویی Nokia C2 2nd Edition دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. تنظیمات دوربین پشتی آن نیز شامل یک دوربین 5 مگاپیکسلی و فلاش LED است. این گوشی دارای باتری 2400 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض است که فقط از شارژ 5 واتی پشتیبانی می نماید.

در زمینه اتصال، گوشی Nokia C2 2nd Edition گزینه هایی مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G LTE، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، GPS، پورت microUSB و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. این گوشی در نسخه تک سیم کارت نیز عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "اعلام رسمی قیمت گوشی نوکیا C2 2nd Edition" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رسمی قیمت گوشی نوکیا C2 2nd Edition"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید