10 اسپیکر برتر با قابلیت اتصال میکروفون؛ میزبان های عالی برای مجالس

به گزارش مقاله های علمی، بهره گیری از اسپیکرهای بلوتوثی میان کاربران بسیار رایج شده و شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی هوشمند نیز، طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار نموده اند که اسپیکرهای با قابلیت اتصال میکروفون در این بین بسیار کاربردی هستند. از این اسپیکرهای بلوتوثی می توان در موارد مختلفی نظیر ضبط صدا و میزبانی از مجالس های مختلف استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 10 اسپیکر برتر با قابلیت اتصال میکروفون موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید، برترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

10 اسپیکر برتر با قابلیت اتصال میکروفون؛ میزبان های عالی برای مجالس

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

فهرست برترین اسپیکرهای با قابلیت اتصال میکروفون مقاله های علمی را با معرفی و آنالیز یک محصول خوش قیمت و بسیار پرطرفدار یعنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296 آغاز می کنیم. این محصول به شکل مستطیلی طراحی شده که در قسمت بالایی آن دکمه هایی برای تنظیمات صدا و دیگر موارد دیده می گردد. وزن این اسپیکر بلوتوثی حدود یک کیلوگرم است و ابعاد آن نیز به 306×150×170 میلی متر می رسد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296 را می توان یکی از کوچک ترین اسپیکر بلوتوثی دانست که قابلیت اتصال میکروفون را نیز برای کاربران به همراه می آورد. علاوه بر ورودی میکروفون ورودی های USB، میکرو USB و کارت حافظه میکرو SD نیز روی بدنه پشتی آن به چشم می خورد. یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که 4 ساعت شارژدهی ارائه می دهد و در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

وظیفه فراوری صدا در این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون، بر عهده دو باند 3 اینچی با توان خروجی 10 وات است که این کار را به خوبی انجام می دهند و کیفیت صدای مناسبی نسبت به قیمتی که برای خرید آن پرداخت می کنید، به شما ارائه می دهد. دور این باندها دو نوار LED دایره ای شکل تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می نماید. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. در بالاترین قسمت اسپیکر، شرکت سازنده یک جایگاه قرارگیری گوشی نیز تعبیه نموده که در نوع خود جالب است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTYBOX 110

برند جی بی ال، احتیاجی به معرفی و تعریف ندارد. این شرکت محصولات هوشمند بسیار مجذوب نماینده و باکیفیتی را برای انواع و اقسام سلیقه های مختلف فراوری می نماید که این محصولات معمولا با قیمت بالایی در بازار فروخته می شوند و از جمله برترین آن ها در زمینه اسپیکرهای بلوتوثی می توان به اسپیکر مدل PARTYBOX 110 این شرکت اشاره نمود. این محصول، یک اسپیکر بلوتوثی تمام عیار است که هر آنچه کاربران به آن احتیاج دارند را می توان در این محصول دید. اول از همه باید به قابلیت اتصال میکروفون این اسپیکر بلوتوثی اشاره کنیم که می تواند برای ضبط صدا، برگزاری مجالس و موارد دیگر بسیار کاربردی باشد. این محصول مجهز به دو باند پرقدرت است که صدا را با توان خروجی حداکثر 160 وات به گوش کاربران می رساند و کیفیت صدای فوق العاده ای دارد.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون جی بی ال، حدود 10 کیلوگرم وزن دارد و از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید. علاوه بر بلوتوث، می توان به ورودی های USB، میکرو SD و ورودی های میکروفون و گیتار نیز اشاره نمود که یک پکیج کامل را در این زمینه به شما ارائه می دهد. این محصول گواهی IPX4 را نیز دارد و می توانید با خیالی راحت از آن در کنار محیط های مرطوب مثل استخر و دریا نیز استفاده کنید. شارژدهی این اسپیکر بسیار خوب است و تا 12 ساعت می تواند شما را همراهی کند. شارژ شدن این اسپیکر نیز حدود 3.5 ساعت به طول می انجامد. این محصول بعلاوه 4 چراغ به همراه 2 چراغ چشمک زن در بخش های بالایی و پایینی دارد. فرکانس پاسخگویی این محصول به 45-20000 هرتز می رسد و نسبت سیگنال به نویز آن 80 دسی بل است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل RX-8178

در بین اسپیکرهای با قابلیت اتصال میکروفون موجود در بازار، مدل های خاص نیز به چشم می خورند که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل RX-8178، جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود. این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل طراحی بسیار مجذوب نمایندهی دارد و وزن 2 کیلوگرمی به همراه چرخ و دسته تعبیه شده روی آن موجب شده تا به راحتی بتوانید آن را حمل ونقل کنید. این اسپیکر بلوتوثی مجهز به یک باند بزرگ 8 اینچی است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و قابلیت نورپردازی آن، به گرمی از مجالس شما میزبانی خواهد نمود. روی بدنه این محصول درگاه USB، میکرو USB و درگاه میکروفون نیز دیده می گردد. به همراه این محصول یک میکروفون نیز به شما تقدیم می گردد که می توانید با استفاده از قابلیت کارائوکه به جای خواننده در آهنگ ها بخوانید.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون از یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی استفاده می نماید که این باتری می تواند با یک بار شارژ حداکثر 3 ساعت به طور مداوم شارژدهی به کاربران ارائه دهد که از این نظر مناسب است. مدت زمان شارژ شدن این محصول نیز حدود 5 الی 8 ساعت به طول می انجامد. اسپیکر مدل RX-8178 ورودی کارت حافظه و AUX نیز دارد و با بهره گیری از بلوتوث نسخه 5.0 نیز می توانید آن را به دستگاه های هوشمند خود متصل کنید. این محصول مجهز به کنترل از راه دور نیز است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل WONDER BOOM

برند لیتو را می توان یکی از محبوب ترین برندهای چینی حاضر در بازار ایران دانست که محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد و اسپیکر بلوتوثی مدل WONDER BOOM نیز یکی از آن هاست. این اسپیکر بلوتوثی به شکل یک جعبه مستطیلی شکل طراحی شده و وزن آن حدود نیم کیلوگرم است، بنابراین کاربران برای حمل ونقل آن هیچ مسئله ای نخواهند داشت. این محصول دو عدد درگاه ورودی میکروفون دارد که می توانید از آن ها برای ضبط صدا و اجرا در مراسم های مختلف استفاده کنید. علاوه بر دو درگاه میکروفون، باید به درگاه USB، میکرو USB، جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و شیار کارت حافظه MicroSD اشاره نمود. روی بدنه این محصول یک پنل دیده می گردد که دکمه های مختلفی نظیر پاور، پخش و توقف کردن موسیقی در حال پخش، اسکن شبکه های رادیویی FM، آهنگ بعدی، آهنگ قبلی و مواردی دیگر روی آن به چشم می خورند.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون لیتو انرژی خود را از جانب یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که شارژدهی مناسبی به کاربران می دهد و تا یک و نیم ساعت می تواند دوام بیاورد. این محصول صدا را با حداکثر توان خروجی 30 وات ارائه می دهد و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد. کاربران می توانند حداکثر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند. درون باند این محصول، یک نوار LED کار شده که قابلیت پایکوبی نور را برای کاربران به ارمغان می آورد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1600

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1600، به شکل مستطیلی طراحی شده و حدود 1645 گرم وزن دارد. برند KTS در ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیتی استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات و خط وخش بالا می برد و کاربران احتیاجی نیست نگرانی از این بابت داشته باشند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1600 هم به روش با سیم و بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت اتصال میکروفون را دارد و شما می توانید با استفاده از آن به میزبانی از مجالس خود به بپردازید و یا آهنگ های مورد علاقه خود را با استفاده از آن هم خوانی کنید. این محصول KTS ابعاد بزرگی دارد و دو عدد باند چهار اینچی با توان خروجی کلی 20 وات، به فراوری صدا در آن می پردازند. علاوه بر ورودی میکروفون، می توانیم به درگاه USB، میکرو USB و شیار کارت حافظه MicroSD اشاره کنیم.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون KTS از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و با بهره مندی از طراحی زیبا و نورپردازی داخلی RGB، می تواند بر مجذوب نمایندهیت های مجالس شما بیفزاید. منبع انرژی این محصول، یک باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حداکثر تا 5 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد. کاربران می توانند حداکثر از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی در این محصول استفاده نمایند. این محصول با قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین مقاله های علمی به فروش می رسد.

اسپیکر بلوتوثی دبلیو-کینگ مدل T9 Pro

اگر در پی یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت، فوق العاده قدرتمند و پرامکانات هستید، اسپیکر بلوتوثی دبلیو-کینگ مدل T9 Pro را می توانید به عنوان یکی از برترین اسپیکرهای موجود در بازار برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول طراحی مستطیلی شکل دارد و از پلاستیک باکیفیتی نیز فراوری شده است. درون این محصول دو عدد ووفر 6.5 اینچی و دو عدد توییتر 2.5 اینچی وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند که حداکثر توان خروجی 100 وات را به کاربران ارائه می دهند و از پس انجام این کار به برترین شکل ممکن بر می آیند. بعلاوه این محصول یک حلقه نورپردازی RGB نیز دارد که هنگام پخش موسیقی با ریتم آن هماهنگ می گردد. این اسپیکر بلوتوثی مجهز به یک میکروفون وایرلس داخل پک خود است و بعلاوه از درگاه ورودی میکروفون نیز به صورت جداگانه بهره می برد.

علاوه بر این، کاربران می توانند به وسیله بلوتوث نسخه 5.0، جک AUX، فلش مموری یا micro SD به این اسپیکر متصل شوند و موسیقی های دلخواه خود را پخش نمایند. قابلیت TWS که امکان اتصال همزمان دو اسپیکر را به کاربران می دهد، در این محصول نیز وجود دارد. برند دبلیو-کینگ از یک باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول استفاده نموده که می تواند بین 6 تا 8 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد. بعلاوه به لطف پورت USB-C تعبیه شده روی این اسپیکر شارژ شدن کامل آن حدود 4 ساعت زمان می برد. این اسپیکر از فرمت های مختلف صوتی از جمله MP3, WAV, WMA, APE و FLAC پشتیبانی می نماید و قابلیت اتصال گیتار را نیز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1900

تسکو از معدود برندهای ایرانی خوب و پیروز بازار است که محصولات خود را با کیفیت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می دهد. اسپیکر بلوتوثی مدل TS 1900، نیز یکی از محصولات خوب این شرکت است که جزو پرفروش های بازار به شمار می رود. اول از همه باید به طراحی چمدانی شکل این اسپیکر اشاره کنیم که از دسته و چرخ نیز برای حمل ونقل آسان بهره می برد. در بخش بالایی این اسپیکر کلیدهای کنترلی اصلی آن دیده می شوند. این قسمت به دو بخش تقسیم شده و در مرکز آن 3 کلید ولوم برای تنظیم Bass ،Treble و Echo به چشم می خورند و بعلاوه ورودی دو میکروفون، ورودی کارت حافظه میکرو SD و در نهایت پورت USB را هم شاهد هستیم. وزن این محصول حدود 8 کیلوگرم است و در پنل پشتی آن ورودی پورت شارژر، چراغ شرایط شارژ، ورودی AUX و کلیدی برای روشن و خاموش کردن پایکوبی نور تعبیه شده است.

این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون تسکو، همراه با یک میکروفون بی سیم و کنترل از راه دور درون جعبه به شما تقدیم می گردد که می توانید از آن ها برای برگزاری مجالس خود یاری بگیرید. این محصول از فایل هایی با پسوند MP3، WMA، WAV و FLAC پشتیبانی می نماید و بلوتوث آن نیز بردی 10 متری دارد. کیفیت صدای این اسپیکر، رضایت شما را جلب می نماید و بهره مندی از نورپردازی LED نیز بر مجذوب نمایندهیت های آن می افزاید. باتری این محصول شارژدهی 4 ساعته دارد و حداکثر توان خروجی آن نیز 50 وات است. شارژ شدن باتری این محصول نیز به حدود 6 ساعت زمان احتیاج دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1048

اگر در پی خرید یک اسپیکر بلوتوثی با قابلیت اتصال به میکروفون باکیفیت و قیمت مناسب هستید، ما اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1048 را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول ابعاد نسبتاً بزرگی دارد، اما وزن سبک آن موجب می گردد تا به راحتی بتوانید آن را حمل ونقل کنید. طراحی این محصول به شکل مستطیلی است و هم به صورت افقی و هم عمودی می توانید از آن استفاده کنید. وظیفه فراوری صدا در این اسپیکر خوش قیمت بر عهده دو باند 4 اینچی با توان 5 وات است که با توجه به حجم صدای قابل قبول و ورودی میکروفون، این امکان را به شما می دهد تا از آن برای ضبط صدا و برگزاری مراسم های خود استفاده کنید. روی بدنه این محصول علاوه بر ورودی میکروفون شاهد قرارگیری ورودی USB، کارت حافظه میکرو SD و AUX نیز هستیم.

باتری 1200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه در این اسپیکر بلوتوثی به انجام وظیفه می پردازد که می تواند با یک بار شارژ کامل، انرژی مورد احتیاج برای فعالیت 2 ساعت این محصول را تأمین کند. به همراه این محصول، یک کنترل از راه دور نیز درون جعبه به شما تقدیم می گردد که می توانید تنظیمات مختلف را با استفاده از آن انجام دهید. پشت باندهای این اسپیکر نیز نوارهای LED تعبیه شده که هنگام پخش موسیقی مجذوب نمایندهیت خاصی را ایجاد می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B165

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B165، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و از قابلیت اتصال میکروفون نیز پشتیبانی می نماید. این محصول دو باند بزرگ 5 اینچی دارد که در مجموع صدا را با حداکثر توان صوتی 25 وات به کاربران ارائه می نماید. ابعاد این محصول حدود 470x200x200 میلی متر و سنگینی وزن آن نیز به حدود 4 کیلوگرم می رسد. این اسپیکر قدرتمند هیسکا از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد و علاوه بر آن، کاربران می توانند با استفاده از درگاه USB، کابل AUX و درگاه کارت حافظه میکرو SD به پخش موسیقی در این محصول بپردازند.

یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این اسپیکر بلوتوثی در نظر گرفته شده که شارژدهی خوبی را به کاربران ارائه می دهد. به همراه این محصول یک میکروفون سیمی، کنترل از راه دور و کابل AUX نیز به شما تقدیم می گردد تا برای ضبط صدا و برگزاری مجالس های مختلف از آن استفاده کنید. این اسپیکر از قابلیت TWS نیز برای اتصال به سایر اسپیکرها نیز پشتیبانی می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700

فهرست برترین و پرفروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت اتصال میکروفون مقاله های علمی را با معرفی و آنالیز یکی از گران قیمت ترین و باکیفیت ترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار یعنی سونی مدل srs-XP700 به انتها می رسانیم. باید اشاره کنیم که این محصول در یک کلام، هر آنچه شما از یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند و باکیفیت انتظار دارید را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپیکر بزرگ سونی، ابعاد بسیار بزرگی دارد و وزن 18 کیلوگرمی آن شاید خیلی برای حمل ونقل مناسب نباشد. متریال استفاده شده در ساخت این محصول کیفیت عالی دارد و در برابر ضربات و خطو خش های احتمالی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. این محصول 2 ووفر بزرگ 17 سانتی متری دارد و بخش بالایی آن نیز میزبان سه توییتر است تا تجربه صوتی بی نظیری را به شما ارائه دهد.

طیف گسترده ای از درگاه های ورودی نظیر درگاه میکروفون، AUX، کارت حافظه میکرو SD و درگاه USB در پشت بدنه آن تعبیه شده که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. این اسپیکر بزرگ سونی قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان را دارد و حداکثر توان خروجی 245 وات را ارائه می دهد. با این حجم از قدرت، استفاده از این محصول در فضاهای باز توصیه می گردد و برای فضاهای بسته منزل به هیچ عنوان مناسب نیست. این محصول در برابر باران و آب نیز مقاوم است و گواهی نامه IPX4 دارد. باتری قدرتمند این محصول تا 25 ساعت شارژدهی شما را همراهی می نماید و تنها ده دقیقه شارژ، می تواند انرژی لازم برای فعالیت به مدت 3 ساعت را به آن تزریق کند.

سخن انتهای

در این مقاله به معرفی و آنالیز 10 اسپیکر بلوتوثی با قابلیت اتصال اتصال میکروفون برتر فروشگاه آنلاین مقاله های علمی پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، با خیالی راحت از بین گزینه های معرفی شده دست به گزینش بزنید.

شما تجربه استفاده از کدام اسپیکر بلوتوثی با قابلیت اتصال اتصال میکروفون معرفی شده را دارید؟ حتما نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران مقاله های علمی در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 اسپیکر برتر با قابلیت اتصال میکروفون؛ میزبان های عالی برای مجالس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اسپیکر برتر با قابلیت اتصال میکروفون؛ میزبان های عالی برای مجالس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید