بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس

به گزارش مقاله های علمی، برنامه هایی برای چیزی که نوید می دهد دیدنی ترین جاذبه توریستی زیرزمینی لندن باشد، فاش شده است؛ تبدیل 268 میلیون دلاری مجموعه ای از تونل های جنگ جهانی دوم به یک تجربه غوطه ورکننده درخشان.

بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس

به گزارش خبرگزاری مقاله های علمی ، تونل های مخفی سابق قرار است بازسازی شوند؛ تونل های تبادل کینگزوی، حدود 40 متر زیر ایستگاه متروی Chancery Lane در هایه هولبورن، در دهه 1940 برای پناه دادن به لندنی ها از کمپین بمب گذاری رعد اسا در طول جنگ جهانی دوم ساخته شد.

این آخرین باری بود که آنها برای عموم آزاد بودند. نقش بعدی آن ها در زمان جنگ با فضایی به مساحت 8000 مترمربع در دهه 1940 میلادی برای پناه دادن به لندنی ها ساخته شد. در طول جنگ سرد، این تونل ها به یک مرکز تلفن مخفی تبدیل شدند. در حال حاضر این سایت به وسیله یک اتحادیه خریداری شده و قرار است به موزه تبدیل گردد.

تاریخچه تونل ها، مقیاس آنها و موقعیت بین هولبورن لندن و میدان تاریخی میدان مایل، می تواند این تونل ها را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری لندن تبدیل کند. این برنامه سرمایه گذاری 140 میلیون پوندی (170.5 میلیون دلار) در کار بازسازی و سپس 80 میلیون پوند دیگر (97 میلیون دلار) بسیار هزینه بر است.

با معماران Wilkinson-Eyre، آنها مطمئناً یک تیم ستاره ای دارند که برای این پروژه های بسیار بلندپروازانه گرد هم آمده اند. برترین جاذبه توریستی دائمی زیرزمینی لندن در حال حاضر اتاق های جنگ چرچیل است که در فاصله 12 فوتی زیر سطح زمین و کسری از فضای 8000 متر مربعی اشغال شده به وسیله تونل های تبادل کینگزوی واقع شده است.

متروی لندن بعلاوه به صورت دوره ای تورهای لندن پنهان را برای کاوش در ایستگاه های مترو و تونل های متروکه شهر برگزار می نماید.

منبع: keyt

در درون جت شخصی 61 میلیون دلاری مایکل جردن چه خبر است؟/ عکس

جنگنده نسل ششم ژاپنی 123.5 میلیون دلار بودجه می گیرد!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید