مقالات گردشگری

ساحل ریلی، یکی از زیباترین سواحل تایلند

ساحل ریلی (Railay Beach Krabi) یکی از زیباترین سواحل کشور تایلند برای بازدید از جاذبه هایی بکر و دیدنی است. ساحل ریلی کرابی یکی از محبوب ترین منطقه ها تایلند است ، شبه جزیره ای زیبا با سواحل سفید رنگ ماسه ای و شنی و مرداب ها و غار های و صخره هایی از جنس آهک که دلیل...

25 مهر 1402

گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند.

24 مهر 1402

بازگشایی تونل های مخفی جنگ جهانی دوم به زودی، عکس

برنامه هایی برای چیزی که نوید می دهد دیدنی ترین جاذبه توریستی زیرزمینی لندن باشد، فاش شده است؛ تبدیل 268 میلیون دلاری مجموعه ای از تونل های جنگ جهانی دوم به یک تجربه غوطه ورکننده درخشان.

9 مهر 1402

اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی

ایسنا/ این خبر پیرامون اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی برای شما نگارش گشت.

8 مهر 1402

نقاشی سفید پرهزینه؛ پول را بردار و فرار کن

ینس هانینگ هنرمند دانمارکی، به خاطر تحویل دادن دو نقاشی عجیب به یک موزه در دانمارک، حسابی سر و صدا به پا نموده است.

31 شهریور 1402

هزینه های میلیاردی النصر را چه کسی پرداخت کرد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر عربستان بود که دو بر صفر برابر این تیم باخت، اما در این میان حضور النصر در ایران و هزینه های اسکان این تیم در هتل اسپیناس پالاس سوالاتی را در فکر ها ایجاد کرد.

29 شهریور 1402

پارس خودرو سهند به وسیله بیت ران آنالیز شد ، همان همیشگی

پارس خودرو سهند محصول جدیدی است که برای اولین بار به طور رسمی در نمایشگاه بین الملی تهران به نمایش عمومی عایدی. سهند که سومین نسل از محصولات پلتفرم X200 است، تقریبا بدون هیچ تغییر چشم گیری قرار است تا سال 1408 در بازار ایران حضور داشته باشد! با گزارش اختصاصی...

11 شهریور 1402

طرح کارآفرین یزدی برای احیای زنجیربافی، نوجوانان پای کارند

چشمان شان به دست استاد است و حلقه های نازک آهنی را روی هم تاب می دهند. بچه هایی که تصمیم گرفته اند تابستان سال جاری خود را متفاوت بگذرانند و یک هنر یاد بگیرند؛ هنری که بومی شهرشان است و آوازه اش به درازای تاریخ می رسد.

9 شهریور 1402

کمترین بهره گردشگری را از آثار ثبت جهانی خوزستان می بریم

یک دوستدار میراث فرهنگی شوشتر با اشاره به آثار ثبت جهانی شده در استان خوزستان گفت: ما از ظرفیت این آثار به علت معرفی نشدن آنها به گردشگران کمترین استفاده را می بریم.

1 شهریور 1402

تصاویر بازدید وزیر دفاع روسیه از پادگان های دوردست قطب شمال

وزارت دفاع روسیه گفت: سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه از نیروهای روسی در منطقه قطب شمال بازدید کرد و بر فراز سایت آزمایشی مرکزی روسیه در نوایا زملیا پرواز کرد.

21 مرداد 1402

شهر ممنوعه چین کجاست؟ معرفی جامع

شهر ممنوعه در قلب پکن مرکز چین قرار گرفته است و یکی از مهم ترین و شاخص ترین اماکن تاریخی این کشور است. این شهر تاریخچه ای 600 ساله دارد و قصر، محل اقامت امپراتوری در دوران 24 امپراتور در سلسله های مینگ و کینگ بوده است. عظمت و شکوه معماری این مجموعه بزرگ موجب...

11 مرداد 1402

بازار امام رضا یکی از معروف ترین مراکز خرید اهواز است

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازار امام رضا یکی از معروف ترین مراکز خرید اهواز است.

2 مرداد 1402

اردوغان وارد عربستان شد

رئیس جمهور ترکیه در سفری رسمی و در راس یک هیات بلندپایه وارد جده شد.

27 تیر 1402

جزئیات تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خبرنگاران: سال جاری برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اعزام 100 هزار بازنشسته به شهرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و شیراز است که طبق تعداد سهمیه منطقه ها ، متقاضیان در نوبت قرار گرفته و از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

24 تیر 1402

لحظه هایی عجیب از علیرضا قربانی و ارغوان؛ شاخه همخون جدا مانده من، در کاخ سعدآباد چه می گذرد؟

فارس نوشت: روزگاری را سپری می کنیم که شاید مخاطب هنر بیش از هر زمان و عصر دیگری عمومیت پیدا نموده باشد؛ مخاطبانی که گه گاه انتخابشان معطوف به هنری حقیقی است. شنیده هایم از فروش جای پارک چند صد هزار تومانی در اطراف سعدآباد و البته تجربه ای که از کنسرت ـ...

18 تیر 1402

بیمه آتش سوزی شامل چه مواردی می گردد؟

اگر اخبار را دنبال می کنید، باید روزانه خبرهایی پیرامون آتش سوزی در مکان های مختلف شنیده باشید. برای جبران این خسارت باید حتما پشتوانه مالی وجود داشته باشد.

18 تیر 1402

یاد نیکی کریمی از فریماه فرجامی در سفر به آمریکا

بعد از کوچ ابدی فریماه فرجامی بسیاری از هنرمندان در باره او نوشتند که در مطلب سینماگران درباره فریماه فرجامی چه گفتند؟ پرویز پرستویی، مازیار لرستانی، شبنم مقدمی و ... منتشر کردیم اما نیکی کریمی هم روایتی از سفر با فریماه فرجامی به آمریکا دارد.

13 تیر 1402

این 10 بازیکن به چاه های نفت عربستان وصل شدند!

عربستان بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را غرق در پول می نماید و برای همین عجیب نیست که ستاره های بزرگ، بازی در بزرگ ترین تورنمنت ها را رها می نمایند و راهی خاورمیانه می شوند.

10 تیر 1402

چینی ها چند وعده غذا می خورند؛ چه می خورند؟

زمان خوردن غذا در چین خیلی ثابت نیست. این موضوع بستگی به فرد و انتخاب شخصی او دارد. با این وجود، با توجه به جدول زمانی محل کار و مدرسه وعده های غذایی رایج برای چینی ها معمولا این سه وعده هستند: صبحانه، ناهار و شام.

5 تیر 1402

استقبال باقری کنی از تاسیس سفارت بورکینافاسو در تهران

ایسنا نوشت: عیسی بورو، قائم مقام وزارت امور خارجه بورکینافاسو روز شنبه با دکتر علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار کرد.

29 خرداد 1402
تعداد: (286)