تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروشگاه اینترنتی سلام بابا

به گزارش مقاله های علمی، مدیر فروشگاه اینترنتی سلام بابا از تضمین کیفیت و اصالت کالاهای این فروشگاه اطلاع داد.

تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروشگاه اینترنتی سلام بابا

رضا سعیدی مدیر فروشگاه اینترنتی سلام بابا، با بیان اینکه فروش اینترنتی کالاهای مختلف در سال های اخیر به علت صرفه جویی در زمان و هزینه مورد استقبال طیف های گسترده ای از مردم قرار گرفته است، گفت: این نوع خرید، با توسعه استفاده از خدمات اینترنتی روز به روز در حال توسعه است اما بعضی کالاها مثل لوازم خانگی برقی شرایط خاص خود را دارند و باید دغدغه های مشتریان را نیز در فروش آنها لحاظ کرد.

سعیدی با اشاره به لزوم تضمین اصالت و کیفیت لوازم خانگی برقی و تجهیزات ارتباطات همانند گوشی تلفن همراه اضافه کرد: در صورتی که لوازم خانگی برقی فاقد اصالت و کیفیت باشند، مصرف کننده بلافاصله بعد از اولین بار استفاده یا بعد از مدت کوتاه در استفاده از آن وسیله به مشکل برخورد می نماید و هزینه ای که برای خرید آن کالا اجرا شده از بین می رود.

این فعال بازار لوازم خانگی با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی سلام بابا در راستای از بین بردن دغدغه و نگرانی خریداران، کیفیت و اصالت همه اجناس این فروشگاه را تضمین می نماید، توضیح داد: محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی سلام بابا عرضه می گردد به طور میانه 20 تا 30 درصد زیر قیمت بازار هستند. به علاوه ما مدعی هستیم که اجناس درج شده در فروشگاه اینترنتی سلام بابا ، شامل انواع تلویزیون، یخچال، فریزر، یخچال - ساید بای ساید، ماشین لباس شویی و دیگر لوازم خانگی برقی و بعلاوه انواع گوشی های موبایل در این فروشگاه، اصل و دارای کیفیت مناسب هستند و در صورتی که کالایی فاقد این ویژگی ها باشد به سرعت به وسیله ما پس گرفته می گردد.

وی با بیان اینکه در هنگام ثبت سفارش هر گونه کالا فقط مبلغ هزینه حمل آن کالا به مقصد، به عنوان بیعانه از مشتری اخذ می گردد، اضافه کرد: پس از تحویل کالا به وسیله پیک اختصاصی در مقصد و تست سلامت، اصالت و کیفیت محصول به وسیله مشتری الباقی مبلغ خرید در محل تصفیه می گردد.

سعیدی، اولویت های فروشگاه اینترنتی سلام بابا را ترجیح سود کم پایدار به سود بالا و گذرا، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه خدمات نوین، خدمت رسانی به جامعه و یاری به رشد و توسعه فرهنگ استفاده از اینترنت، دسترسی آسان به اطلاعات کامل محصولات، امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات، ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی کالا، افزایش دانش فنی مشتریان قبل از خرید محصول، توسعه بازار با ایجاد و حفظ مشتریان وفادار، استراتژی پشتیبانی سایت برای حفظ و ارتقای رضایت مشتری و حذف محدودیت زمان و مکان در خرید برشمرد.

وی اصل مشتری مداری را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد: در فروشگاه اینترنتی سلام بابا کسب رضایت حداکثری مشتریان را سرلوحه تمام برنامه ها و اقدامات ما قرار گرفته است و ما منافع خود را جدا از منافع مشتریان نمی بینیم.

منبع: همگردی

به "تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروشگاه اینترنتی سلام بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروشگاه اینترنتی سلام بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید