تیراندازی خونین در کارولینای شمالی

به گزارش مقاله های علمی، تیراندازی خونین در استان کارولینای شمالی در آمریکا شماری کشته و مجروح برجای گذاشت.

تیراندازی خونین در کارولینای شمالی

مقامات آمریکایی از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در حمله مسلحانه در شهر رالی در استان کارولینای شمالی خبر دادند.

به نقل از الجزیره، منابع محلی می گویند عامل تیراندازی هنوز دستگیر نشده است. با این حال، مکان تیراندازی محاصره شده و نیروهای امنیتی می کوشند فرد یا افرادی که اقدام به این تیراندازی خونین نموده اند را دستگیر نمایند.

براساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا، شهروندان این کشور می توانند به صورت قانونی اقدام به خرید و فروش، و حمل اسلحه نمایند. خشونت های ناشی از سلاح گرم در آمریکا سالانه ده ها هزار کشته و زخمی برجای می گذارد. این خشونت ها به طور متناوب در حال افزایش است.

به تازگی یک گروه غیر انتفاعی با نام Everytown For Gun Safety که با خشونت با اسلحه مقابله می نماید، در گزارش خود خاطرنشان کرد خشونت با اسلحه در مدارس آمریکا در سال تحصیلی جاری (2021-2022) سه برابر شده است.

دموکرات های آمریکا سالهاست که در تلاشند ممنوعیت فدرال برای استفاده از سلاح گرم را که در سال 1994 اعمال و در سال 2004 منقضی شد را بار دیگر تمدید نمایند. لابی های بزرگ آمریکایی و کمپانی های اسلحه سازی از مخالفان اصلی تصویب این طرح هستند.

مقاله های علمی بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیراندازی خونین در کارولینای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی خونین در کارولینای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید