جزئیات تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش مقاله های علمی، خبرنگاران: سال جاری برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اعزام 100 هزار بازنشسته به شهرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و شیراز است که طبق تعداد سهمیه منطقه ها ، متقاضیان در نوبت قرار گرفته و از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

جزئیات تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مهدی قلندری رییس شعبه 2 تامین اجتماعی شیراز امروز 24 تیر ماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از دفتر منطقه جنوب پایگاه خبری مقاله های علمی بازدید کرد و در مورد تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 شرح داد.

رییس شعبه 2 تامین اجتماعی شیراز در گفت وگو با مقاله های علمی با اشاره به ارائه تسهیلات سفر به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: سال جاری برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اعزام 100 هزار بازنشسته این سازمان به شهرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و شیراز است که طبق تعداد سهمیه منطقه ها ، متقاضیان در نوبت قرار گرفته و از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

وی اضافه نمود: اولویت در اعزام به سفر بازنشستگان تامین اجتماعی براساس تاریخ بازنشستگی و تاریخ ثبت نام فرد بوده و بعلاوه سهمیه و تعداد سهمیه نیز در زمان اعلام، برمعیارهای اولویت، تاثیر خواهند گذاشت.

قلندری در مورد نحوه ثبت نام تسهیلات سفر بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: نحوه ثبت نام تسهیلات سفر بازنشستگان تامین اجتماعی برای سفر به مشهد، قم، شیراز ، مازندران و … حسب مورد و بسته به اینکه امکان ثبت نام اینترنتی، در سایت کانون بازنشستگان شهر بازنشسته، پیش بینی شده باشد یا خیر، می تواند به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین

به "جزئیات تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تسهیلات سفر برای بازنشستگان تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید