طوفان حسن یزدانی برابر رقیب آمریکایی ، ستاره کشتی ایران و 2 ملی پوش دیگر راهی فینال شدند

به گزارش مقاله های علمی، 3 کشتی گیر ایران با پیروزی برابر رقبای خود به فینال رقابت های کشتی زاگرب راه یافتند.

طوفان حسن یزدانی برابر رقیب آمریکایی ، ستاره کشتی ایران و 2 ملی پوش دیگر راهی فینال شدند

به گزارش مقاله های علمی در ادامه رقابت های روز نخست تورنمنت رنکینگ کشتی آزاد در زاگرب کرواسی، در وزن 61 کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان رفت و به سختی با نتیجه 4 بر 3 به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس برابر گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر به رجحان رسید و راهی فینال شد.

در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی دارنده 2 مدال برنز دنیا در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن 10 بر یک به رجحان رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی نیز به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال های نقره و برنز دنیا از اسلواکی رفت و در خاتمه با نتیجه قاطع 5 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 از سد جوزف لاوالی از آمریکا گذشت و راهی نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله به مصاف فاضل ارلیماز از ترکیه رفت و با شکست دادن او راهی فینال شد.

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان دنیا و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 37 ثانیه با نتیجه قاطع 10 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان رفت و در خاتمه با نتیجه قاطع 11 بر صفر به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع 10 بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت و راهی فینال شد.

زاهید ولنسیا جدی ترین حریف حسن یزدانی از آمریکا نیز در نیمه نهایی با نتیجه عجیب 11 بر صفر مقابل ایشیگودو دارنده مدال برنز امیدهای دنیا و طلای جوانان دنیا از ژاپن بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند. به این ترتیب ملاقات فینال این وزن میان یزدانی و حریف ژاپنی برگزار می گردد.

علی سوادکوهی در 79، امیرعلی آذرپیرا در 97 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، 3 نماینده دیگر ایران در این رقابت ها هستند که فردا(پنج شنبه) به میدان می روند.

منبع: همشهری آنلاین

به "طوفان حسن یزدانی برابر رقیب آمریکایی ، ستاره کشتی ایران و 2 ملی پوش دیگر راهی فینال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان حسن یزدانی برابر رقیب آمریکایی ، ستاره کشتی ایران و 2 ملی پوش دیگر راهی فینال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید