قهرمان شدن پرسپولیس، شوخی ندارد ، یک بازیکن باید بیشتر قدر خودش را بداند!

به گزارش مقاله های علمی، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.

قهرمان شدن پرسپولیس، شوخی ندارد ، یک بازیکن باید بیشتر قدر خودش را بداند!

به گزارش مقاله های علمی آنلاین، انتها رأفت برد دو بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را نشانه نظم تیمی و نشاط تاکتیکی پرسپولیس دانست. مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود این تیم به نیمه نهایی این رقابت ها گفت: بازی، خیلی خوب از جانب پرسپولیس شروع شد. این تیم در نیمه اول به خوبی هدف گذاری نموده بود و روی تاکتیک های از پیش مشخص شده به گل رسید.

رأفت درباره افت کیفی پرسپولیس در نیمه دوم اضافه نمود: قبول دارم بازی دفاعی تری از پرسپولیس در نیمه دوم دیده شد اما نکته ماجرا این بود که آنها خودخواسته عقب کشیدند. مدیریت فوتبال در طول مسابقه فقط حمله کردن نیست بلکه احتیاج به تفکر و برنامه ریزی دارد. پرسپولیس گل هایی را می زند که نشانه نشاط این تیم است. عیسی آل کثیر در دربی و همین بازی روی پاس های فوق العاده مهدی ترابی توانست گلزنی تاکتیکی داشته باشد.

او با تمجید از عملکرد آل کثیر تاکید نمود: مهاجم واقعی اینگونه است و باید بوی گل بدهد. آل کثیر احتیاج به تمرکز دارد. اگر همین روند را ادامه دهد باز هم گلزنی خواهد داشت. او باید خیلی بیشتر از اینها قدر خودش را بداند و از فکرش برای موفقیت تیم استفاده کند.

رأفت درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر فصل جاری یادآور شد: خیلی زود است چنین حرفی زده گردد. هردو جام خیلی مهم هستند. کوچک ترین اشتباه می تواند آخرین اشتباه باشد. رسیدن به جام شوخی ندارد. پرسپولیس اصلاً نباید کارش را تمام شده بداند.

منبع: همشهری آنلاین

به "قهرمان شدن پرسپولیس، شوخی ندارد ، یک بازیکن باید بیشتر قدر خودش را بداند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان شدن پرسپولیس، شوخی ندارد ، یک بازیکن باید بیشتر قدر خودش را بداند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید