ورزش

چهار راه برای تقویت ویتامین د در بدن پیش از شروع فصل سرما

یک آنالیز تحقیقاتی تازه منتشر شده به وسیله سرویس اطلاعات سلامت و مکمل های غذایی نشان می دهد که یک سوم از مردم بریتانیا فاقد سطوح مورد قبول ویتامین د هستند. این اندازه در میان افرادی که پوست تیره تری داشتند به دو سوم رسید.

30 شهریور 1402

هزینه های میلیاردی النصر را چه کسی پرداخت کرد؟

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر عربستان بود که دو بر صفر برابر این تیم باخت، اما در این میان حضور النصر در ایران و هزینه های اسکان این تیم در هتل اسپیناس پالاس سوالاتی را در فکر ها ایجاد کرد.

29 شهریور 1402

ادعای بزرگ دیوید تیلور بعد از شکست دادن حسن یزدانی؛ من برترین کشتی گیر تاریخم

ستاره مسابقات کشتی دنیا، دیوید تیلور، دیشب در بلگراد با نتیجه ای عالی حسن یزدانی را شکست را داد و چهارمین مدال طلای خود را به گردن آویخت. تیلور در یک گفتگوی بسیار خواندنی از دوره پرانگیزه رقابتش با حسن یزدانی گفته است و اینکه خود را بهترین کشتی گیر تاریخ...

27 شهریور 1402

پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شاگردان یحیی گل محمدی توانایی نتیجه گرفتن برابر النصر را دارند.

21 شهریور 1402

چگونه کمتر غذا بخوریم؟

متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد اضافه وزن و راه های کاهش آن، نکاتی را متذکر شد.

19 شهریور 1402

سوپرمن دلیل خداحافظی اش از فوتبال را فاش کرد

حرفه تازه جان لوئیجی بوفون بعد از آویزان کردن دستکش هایش از چندی پیش به عنوان مدیر فنی تیم ملی ایتالیا آغاز شد و سنگربان سابق آتزوری و یوونتوس حالا به شیوه ای دیگر ارتباط خود را با دنیای فوتبال حفظ می کند.

16 شهریور 1402

یک شکست دیگر برای فیروجا در برابر کارلسن

مگنوس کارلسن مرد شماره یک شطرنج دنیا پیروز شد علیرضا فیروجا را در فینال سوپرتورنمنت اینترنتی جام نسل ها که پنجمین مرحله از تور قهرمانان 2023 است، شکست دهد و قهرمان این رقابت ها گردد. کارلسن با این برد به سومین قهرمانی خود در تورنمنت قهرمانان شطرنج رسید.

15 شهریور 1402

دومین برد تراکتور در لیگ برتر ثبت شد

در ملاقات معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و تراکتور از ساعت 21:30 در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در انتها این ملاقات تراکتور توانست با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود در این فصل...

12 شهریور 1402

راهکاری برای جلوگیری از افتادگی پوست بعد از کاهش وزن

اگر قصد دارید چند کیلوگرم از وزنتان کم کنید، باید نسبت به یکی از عوارض کاهش وزن که شاید هیچ کس به شما نگوید مطلع باشید: شل شدن و افتادگی پوست.

8 شهریور 1402

استقلال خواهان تعویق بازی با پرسپولیس

استقلال در هفته پنجم لیگ برتر و بعد از تعطیلات باید به مصاف پرسپولیس برود، اما پیش از این بازیکنان استقلال باید در اردوی تیم ملی شرکت نمایند. تعداد دیگری از بازیکنان هم باید به تیم عنایتی اضافه شوند و به همین دلیل شاید نکونام برای برگزاری تمرینات دچار...

5 شهریور 1402

کمترین بهره گردشگری را از آثار ثبت جهانی خوزستان می بریم

یک دوستدار میراث فرهنگی شوشتر با اشاره به آثار ثبت جهانی شده در استان خوزستان گفت: ما از ظرفیت این آثار به علت معرفی نشدن آنها به گردشگران کمترین استفاده را می بریم.

1 شهریور 1402

مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ

شنبه پیش رو برای لیونل مسی روز بسیار مهمی است؛ روزی که می تواند با تبدیل شدن او به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال همراه باشد.

25 مرداد 1402

کنایه قهرمان ایرانی به مسئولان ، اتفاقا خوب شد اول نشدم!

فرزانه فصیحی، بعد از مدال نقره آسیا و گرفتن سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا، به مدال بازی های آسیایی و سهمیه بازی های پاریس فکر می نماید.

23 مرداد 1402

گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.

19 مرداد 1402

طارمی میان غول های رقیب دست به دست شد ، انتقال دقیقه نودی ستاره ایرانی پورتو

پس از آنکه حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال آ.ث میلان منتفی شد، دیگر تیم میلان یعنی اینتر به مشتریان این بازیکن اضافه شده است.

18 مرداد 1402

همه چیز درباره مامان خانمی امباپه ، مادر امباپه تصمیم می گیرد پسرش به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد

مادر امباپه برای پسرش تصمیم می گیرد که به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد. همین مامان خانمی بود که دو بار اجازه نداد آقا کیلیان به رئال مادرید برود.

17 مرداد 1402

برگزاری آزمایش های پزشکی ویژه فوتبال نویسان در روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی فدراسیون از برگزاری آزمایش های پزشکی ویژه خبرنگاران فوتبال نویس رسانه های گروهی در مرکز پزشکی ایفمارک اطلاع داد.

13 مرداد 1402

چطور نام آدم ها را به خاطر بسپریم؟!

بار سوم بود که پدر دوستم را می دیدم و باز هم نامش را به یاد نمی آوردم. اما در آن دیدار برای او یک جوک تعریف کردم و حالا که نام او را به آن جوک ربط می دهم، شک ندارم دیگر نام آن مرد را فراموش نمی کنم.

11 مرداد 1402

پیراهن مارادونا در جام جهانی بر تن مسی!

مارادونا در جام جهانی 1994، آخرین حضورش در این عرصه را تجربه کرد.

10 مرداد 1402

عکس ، مهاجم استقلال به مس رفسنجان پیوست ، طلب هایش را بخشید و رفت!

سجاد شهباززاده مهاجم استقلال پس از توافق برای جدایی از این تیم به مس رفسنجان پیوست.

9 مرداد 1402
تعداد: (319)