مجازات سخت برترین دروازه بان دنیا ، رفتارهای جنجالی در جام دنیای دردسرساز شد

به گزارش مقاله های علمی، امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی، قرار نیست در بازی برابر تاتنهام در ترکیب استون ویلا قرار بگیرد.

مجازات سخت برترین دروازه بان دنیا ، رفتارهای جنجالی در جام دنیای دردسرساز شد

به گزارش مقاله های علمی آنلاین، استون ویلا امروز در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی تاتنهام به مصاف این تیم خواهد رفت.

مارتینز پس از برگزاری جشن قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و استراحت چند روزه بار دیگر به تمرینات ویلا برگشت و روز آدینه به صورت کاملا در تمرین این تیم حضور داشت.

با این که گفته می گردد او دروازه بان اول ویلا در بازی برابر تاتنهام خواهد بود تا پس از گذشت تنها چند روز بار دیگر به رقابت با هوگو لوریس مشغول گردد اما حالا نظر اونای امری در این زمینه تغییر نموده و او میخواهد در این بازی هم از رابین اولسن استفاده کند.

اولسن در جریان شکست 1-3 برابر لیورپول در ویلا پارک در ترکیب این تیم حضور داشت و با وجود نمایش نه چندان خوب و متزلزلش، امری میخواهد بار دیگر هم به او اعتماد کند.

پیش از این گفته شده بود که امری به هیچ وجه از رفتارهای مارتینز پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی راضی نیست و حتی مدیران این باشگاه نیز قصد دارند او را خیلی زود به فروش برسانند و حالا تعیین شده که این رفتارها تبعاتی را برای این بازیکن به همراه داشته است.

امری گفته بود که میخواهد صحبتی را با او درباره نحوه شادی و تمسخر بازیکنان فرانسه انجام دهد و شاید همین موضوع به ضرر مارتینز تمام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مجازات سخت برترین دروازه بان دنیا ، رفتارهای جنجالی در جام دنیای دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سخت برترین دروازه بان دنیا ، رفتارهای جنجالی در جام دنیای دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید