مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ

به گزارش مقاله های علمی، شنبه پیش رو برای لیونل مسی روز بسیار مهمی است؛ روزی که می تواند با تبدیل شدن او به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال همراه باشد.

مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ

ستاره آرژانتینی که در خاتمه قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به تیم اینتر میامی پیوسته است، در تمام تورنمنت هایی که در دوران بازیگری اش در آنها حضور داشته، قهرمان شده و حالا برنامه او این است که در فوتبال آمریکا هم به این روند ادامه دهد.

اولین فرصت او برای کسب جام با اینترمیامی شنبه هفته پیش رو در فینال جام اتحادیه آمریکا است. اگر او و یارانش در آن روز مقابل تیم نشویل اس سی به پیروزی دست پیدا نمایند قهرمان جام اتحادیه خواهند شد که این چهل و چهارمین قهرمانی لیونل مسی خواهد بود. او که تا الان در 6 بازی اش برای اینترمیامی 9 گل زده است، با این گل ها به تیمش برای کسب سهمیه حضور در جام باشگاه های آمریکای شمالی در سال 2024 یاری نموده است.

در حال حاضر مسی با 43 جام قهرمانی بعد از دنی آلوز ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا به عنوان دومین بازیکن دارای بیشترین تعداد جام شناخته می شوند، البته به عقیده بعضی مؤسسات و سازمان ها، دو بازیکن اکنون از لحاظ کسب جام با یکدیگر برابر هستند، چون یکی از قهرمانی های آلوز در رقابت های قهرمانی شمال شرق برزیل در سال 2002 به دست آمده است که آن را به عنوان یک تورنمنت رسمی نمی شناسند. بعضی از رسانه ها اما آن تورنمنت را رسمی می دانند. این داستان اما تفاوت چندانی در شرایط مسی ایجاد نخواهد کرد، چون او فرصت های زیادی برای برابر شدن و حتی شکست رکورد آلوز دارد.

اولین فرصت او همین بازی شنبه در فینال جام اتحادیه آمریکا است و فرصت بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال آمریکا است که در مرحله نیمه نهایی آن اینتر میامی با تیم سینسیناتی روبرو خواهد شد.

منبع: فرارو

به "مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید