همه چیز درباره مامان خانمی امباپه ، مادر امباپه تصمیم می گیرد پسرش به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد

به گزارش مقاله های علمی، مادر امباپه برای پسرش تصمیم می گیرد که به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد. همین مامان خانمی بود که دو بار اجازه نداد آقا کیلیان به رئال مادرید برود.

همه چیز درباره مامان خانمی امباپه ، مادر امباپه تصمیم می گیرد پسرش به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد

به گزارش مقاله های علمی، خیلی جالب است که مادر امباپه برای پسرش تصمیم می گیرد که به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد. همین مامان خانمی بود که دو بار اجازه نداد آقا کیلیان به رئال مادرید برود. مادر لوکاکو هم همین نقش را برایش دارد. مادر لوکاکو، مهاجم بلژیکی حتی برایش از آفریقا جادو و دعای رفع چشم زخم هم می گیرد. مادران این 2 ستاره فوتبال تا این بچه ها را بدبخت نکنند ول کن نیستند. مادران امروزی چرا این طوری شده اند؟ مادر مگر همانی نبود که وقتی لت وپار از فوتبال برمی گشتیم دعوای مان می کرد و می گفت: بازم رفتی خاک بازی؟ مگر مادر نباید تا پسرش را در حال تماشای فوتبال از تلویزیون می بیند گیر بدهد که پولش را یکی دیگر می گیرد، آن وقت حرص اش را تو می خوری؟

زمان ما بچه وقتی در فوتبال زمین می خورد یا مصدوم می شد، مادر شیرش را حلال نمی کرد، پدر نانش را. حالا مادرها برای بچه ها تصمیم می گیرند که در چه تیمی بازی کنند یا با چه بازیکنی بگردند. مادر امباپه آن اوایل حتی از نیمار شاکی بود که چرا پسرش را مسخره می کند و به او می گوید لاک پشت نینجا. روی نیمار حساس شده بود چون این بازیکن برزیلی وجهه خوبی ندارد. هر سال سر زمستان که می شود به بهانه ای خودش را به مصدومیت می زند تا برای تعطیلات و تولد خواهرش به برزیل برشود. مادر نیمار هم همیشه امباپه را می زند توی سر پسرش و می گوید: از بچه مردم یاد بگیر؛ خرج کل فامیل را می دهد و بدون اجازه مادرش آب نمی خورد. آن وقت پسر ما همه ش دنبال یللی تللی است و حتی زورش می آید زباله ها را بگذارد سر کوچه. جانش درمی رود یک بار چهار تا نان بخرد بیاورد خانه. امباپه از همان اول هم از همان بچه مثبت ها بود که پدر و مادرها به بچه های خودشان می گفتند از او یاد بگیرند. از همان هایی که سر کلاس به معلم می گفت آقا اجازه امروز قرار بود امتحان بگیرید. خلاصه؛ زمانه فرق کرده. الان مادرها به بچه گیر می دهند که چرا نمی روی با 21 نفر دیگر دنبال یک توپ بدوی؟

منبع: همشهری آنلاین

به "همه چیز درباره مامان خانمی امباپه ، مادر امباپه تصمیم می گیرد پسرش به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره مامان خانمی امباپه ، مادر امباپه تصمیم می گیرد پسرش به چه تیمی برود یا چه قدر قرارداد ببندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید