پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه

به گزارش مقاله های علمی، سرمربی سابق پرسپولیس گفت: شاگردان یحیی گل محمدی توانایی نتیجه گرفتن برابر النصر را دارند.

پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه

به گزارش مقاله های علمی حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ملاقات پرسپولیس و النصر؛ نخستین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که روز 28 شهریور در استادیوم آزادی برگزار می گردد، گفت: بازی خیلی سختی است که دلایل دشواری مسابقه هم کاملا تعیین است. النصر ستاره های گرانقیمت و بین المللی خریده است و این تیم با ستاره های خارجی خود نیز درحال رسیدن به هماهنگی ایده آل است. هر روز این تیم هماهنگ تر می گردد و به قول معروف جا می افتد! هرچند پرسپولیس هم در حال هماهنگی است و تیم ما هم روز به روز بهتر می گردد.

وی اضافه نمود: مقابل این تیم بین المللی و پرستاره پرسپولیس حرفی برای گفتن دارد. مثل همواره بازیکنان ما با غیرت و تعصب و با تمام وجود بازی خواهند کرد. هرچند از نظر فردی از النصر عقب هستیم ولی بازیکنان ما با تمام وجود بازی می نمایند و با تمام وجود دوندگی خواهند داشت . البته بحث تاکتیکی در این ملاقات اهمیت دارد که قطعا مربی خوب النصر در پی اجرای تاکتیک خوبی خواهد بود ولی پرسپولیس مقابل این تیم دست و پا بسته نیست و دستکمی از حریف نداریم. شک نکنید پرسپولیس شانس بردن را در این مسابقه هم دارد به شرطی که بازیکنان پرسپولیس خودشان را به خوبی باور نمایند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه اگر او سرمربی تیم در این ملاقات بود، چه تاکتیکی را مقابل تیمی که کریس رونالدو و سادیو مانه را دارد اتخاذ می کرد، گفت: خط دفاعی را مستحکم تر می کردم و خط هافبک تیم را فشرده تر و فاصله خط حمله را کمتر می کرد تا فضایی به حریف ندهیم. اگر فضا در اختیارشان قرار بدهیم قطعا ما را اذیت خواهند کرد. البته کادرفنی تیم به همه مسایل واقف است.

درخشان در خصوص اینکه غیبت طرفداران و بعلاوه نبود بیرانوند چقدر می تواند بر عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار گردد، مطرح کرد: پرسپولیس مظلوم است که در این ملاقات مهم و حساس بی تماشاگر است. مظلوم است که احتمالا دروازه بان ملی پوش خود را در اختیار ندارد ولی این تیم مظلوم می تواند گاهی اوقات کارهای بزرگی انجام بدهد.

وی در خصوص اینکه نتیجه بازی را پیش بینی می نماید یا نه گفت: به نظرم بازی بدون گل مساوی تمام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جالب سرمربی سابق پرسپولیس از نتیجه بازی با النصر ، ناکامی رونالدو و مانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید