کرونا 100 هزار کارمند گوگل را دورکار کرد

به گزارش مقاله های علمی، شرکت آلفابت به عنوان مالک گوگل اعلام نمود به تمام کارمندان خود در منطقه آمریکای شمالی توصیه نموده است برای کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا دست کم تا یک ماه آینده دورکار شوند.

کرونا 100 هزار کارمند گوگل را دورکار کرد

به گزارش مقاله های علمی به نقل از سی ان ان، قائم مقام رئیس بخش امنیت جهانی گوگل با ارسال یک ایمیل به تمام کارکنان خود هشدار داده است خطر فراگیری کرونا را جدی بگیرند و برای آلودن نشدن خود و آلوده نکردن دیگران در خانه بمانند. بر اساس گزارش سال 2019، آلفابت نزدیک به 120 هزار کارمند تمام وقت در جهان دارد اما معلوم نیست چه تعداد از این افراد در آمریکای شمالی کار می نمایند.

هر چند بعضی کارشناسان تعداد کارمندان گوگل را در این منطقه 100 هزار نفر برآورد نموده اند. به این ترتیب، بخش زیاد این افراد می توانند دست کم تا 10 آوریل و کاهش خطر فراگیری کرونا در خانه بمانند و از راه دور وظایف و مسئولیت های خود را انجام دهند. گوگل در حالی هشدار امنیتی بهداشتی خود را به سراسر آمریکای شمالی گسترش داده که بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را در چند شهر محدود آمریکا دورکار نموده اند.

هفته گذشته شرکت های گوگل، آمازون، فیس بوک و مایکروسافت از کارمندان دفاتر مرکزی خود در سیاتل خواستند دیگر سر کار نیایند و دورکاری پیشه نمایند. با رسیدن پای کرونا به واشنگتن، خطر ابتلا به بیماری کووید-19 بیش از هر زمان دیگر شهروندان آمریکایی را تهدید می نمایند. در سراسر ایالات متحده دست کم 900 مورد کرونامثبت گزارش شده و این ویروس مرگبار و مرموز جان دست کم 30 نفر را گرفته است.

همزمان بسیاری از مدارس و دانشگاه ها کلاس های خود را به فضای آنلاین منتقل نموده و مدیران دانشگاه هاروارد از دانشجویان خود خواسته اند در چند روز آینده خوابگاه ها را تخلیه نمایند. تقریبا تمام برنامه ها و همایش های انتخاباتی حزب دموکرات لغو شده و طرفداران جو بایدن و برنی سندرز قید آمدن به خیابان ها را زده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا 100 هزار کارمند گوگل را دورکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 100 هزار کارمند گوگل را دورکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید