گل محمدی: شاد کردن دل طرفداران انگیزه عظیم ما در فینال است ، با تمام وجود می جنگیم

به گزارش مقاله های علمی، سرمربی پرسپولیس گفت: در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان هنوز هم بعضی رفتار ها برایم قابل هضم نیست، اما برای قهرمانی در آسیا با تمام وجود خواهیم جنگید.

گل محمدی: شاد کردن دل طرفداران انگیزه عظیم ما در فینال است ، با تمام وجود می جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی مقاله های علمی، یحیی گل محمدی در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق برنامه قبلی قرار بود بعد از بازی باذوب آهن به قطر بیاییم. خوشبختانه خیلی راحت با رعایت پروتکل های بهداشتی با پرواز اختصاصی آمدیم.

وی اضافه نمود: هنگام ورود به قطر تست کرونا گرفتند که خوشبختانه منفی اعلام شد. امروز ریکاوری کردیم و از فردا تمرینات اصلی خودمان را آغاز می کنیم.

یحیی درباره میزبانی قطر برای بازی فینال یادآور شد: جا دارد از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری تشکر کنم. شرایط خیلی خوبی را برای تیم ها ایجاد کردند. کار واقعاً سختی هم هست، اما قطری ها با امکاناتی که دارند به خوبی برگزار می نمایند. قطر توانست فوتبال آسیا را زنده نگه دارد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ضمن اینکه لیگ برتر ایران هم راه خودش را ادامه دهد. متأسفانه پارسال خیلی از تیم ها دست به هر کاری زدند تا بازی ها لغو گردد. خدا را شکر به هر حال فوتبال ما جریان دارد و خوشحالیم در بطن بازی ها هستیم.

وی درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس گفت: انتظارمان این بود دو بازی آخر در لیگ برتر برگزار گردد تا در شرایط مسابقه وارد قطر شویم. بازی با نساجی را خودمان خواستیم، چون ریسک ابتلاء به بیماری کرونا خیلی زیاد بود. بازی دوم که ملاقات با ذوب آهن بود هنوز هم دلیل لغوش را نمی دانم. جای تأسف دارد بخاطر دادن اطلاعات غلط بازی لغو شد. در هر صورت شرایط خوبی داریم. تا زمان فینال، 19 - 20 روز از شرایط بازی دور هستیم.

گل محمدی درباره حمایت روز های اخیر از پرسپولیس تاکید نمود: اینگونه حمایت کردن درست نیست. وقتی به فینال رسیدیم مسائل آغاز شد. دو بازیکن خیلی خوب از تیم جدا شدند، اما مدیریت ناصحیح باعث شد مسائلی پیش بیاید. الان دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. هنوز هم برایم قابل هضم نیست. باید آن زمان حمایت می کردند.

وی یادآور شد: با این حال بازیکنان با روحیه بالا پذیرفتند و با مسائل روبرو شدند. بعد از آمدن آقای سمیعی با توجه به پرداختی مطالبات و فصل جاری شرایط خیلی خوب شد تا آرامش حکمفرما گردد.

یحیی درباره انگیزه بازیکنان برای قهرمانی اضافه نمود: امروز ریکاوری داشتیم، اما انگیزه را در چهره بازیکنانم می دیدم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اولسان هیوندای کره جنوبی تاکید نمود: سرعت خوبی در حمله و نظم خوبی در دفاع دارد. به نظرم نسبت به سایر تیم ها هماهنگ تر است. روحیه جنگنده ای دارند. با شایستگی به فینال رسیدند.

یحیی گل محمدی اعلام کرد: چهار بازیکن اصلی را نسبت به بازی های حذفی در اختیار نداریم. یعنی 40 درصد تیم را نداریم. این موضوع ممکن است مسائلی به وجود بیاورد، اما بازیکنان جایگزین از لحاظ انگیزه چیزی کم ندارند. در مجموع بازی سختی خواهد بود. شک نکنید با تمام وجود و انگیزه بازی خواهیم کرد تا قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: شاد کردن دل طرفداران انگیزه عظیم ما در فینال است ، با تمام وجود می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: شاد کردن دل طرفداران انگیزه عظیم ما در فینال است ، با تمام وجود می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید