سینما

اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی

ایسنا/ این خبر پیرامون اهمیت و شرایط ردیفهای موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی برای شما نگارش گشت.

8 مهر 1402

سوپرمن دلیل خداحافظی اش از فوتبال را فاش کرد

حرفه تازه جان لوئیجی بوفون بعد از آویزان کردن دستکش هایش از چندی پیش به عنوان مدیر فنی تیم ملی ایتالیا آغاز شد و سنگربان سابق آتزوری و یوونتوس حالا به شیوه ای دیگر ارتباط خود را با دنیای فوتبال حفظ می کند.

16 شهریور 1402

زلزله در سئول؛ وقتی فقط یک ساختمان در شهر باقی ماند ، آرمان شهر بتنی به اسکار معرفی گردید

آرمان شهر بتنی به عنوان نماینده کره جنوبی به آگادمی اسکار سال جاری معرفی گردید.

28 مرداد 1402

مسی در آستانه تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ

شنبه پیش رو برای لیونل مسی روز بسیار مهمی است؛ روزی که می تواند با تبدیل شدن او به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال همراه باشد.

25 مرداد 1402

رضا نوروزی مدیر فراوری و تهیه کننده از جهان رفت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ رضا نوروزی مدیر تدارکات، مدیر فراوری و تهیه کننده بر اثر عوارض ناشی از دیابت از جهان رفت.

20 مرداد 1402

گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.

19 مرداد 1402

چطور نام آدم ها را به خاطر بسپریم؟!

بار سوم بود که پدر دوستم را می دیدم و باز هم نامش را به یاد نمی آوردم. اما در آن دیدار برای او یک جوک تعریف کردم و حالا که نام او را به آن جوک ربط می دهم، شک ندارم دیگر نام آن مرد را فراموش نمی کنم.

11 مرداد 1402

اژدهای کومودو این کوسه را یک لقمه چپ کرد!، فیلم

اژدهای کومودو از حیوانات شگفت آوری است که از نظر جمعیتی در معرض خطر دسته بندی می گردد. این موجودات، هیولاهایی دندانه دار هستند که به آنها اجازه می دهد تا گوشت را به راحتی پاره نمایند. آنها حتی می توانند بوی گوشت پوسیده را تا فاصله 4 کیلومتری حس نمایند.

4 مرداد 1402

لحظه هایی عجیب از علیرضا قربانی و ارغوان؛ شاخه همخون جدا مانده من، در کاخ سعدآباد چه می گذرد؟

فارس نوشت: روزگاری را سپری می کنیم که شاید مخاطب هنر بیش از هر زمان و عصر دیگری عمومیت پیدا نموده باشد؛ مخاطبانی که گه گاه انتخابشان معطوف به هنری حقیقی است. شنیده هایم از فروش جای پارک چند صد هزار تومانی در اطراف سعدآباد و البته تجربه ای که از کنسرت ـ...

18 تیر 1402

یاد نیکی کریمی از فریماه فرجامی در سفر به آمریکا

بعد از کوچ ابدی فریماه فرجامی بسیاری از هنرمندان در باره او نوشتند که در مطلب سینماگران درباره فریماه فرجامی چه گفتند؟ پرویز پرستویی، مازیار لرستانی، شبنم مقدمی و ... منتشر کردیم اما نیکی کریمی هم روایتی از سفر با فریماه فرجامی به آمریکا دارد.

13 تیر 1402

چرا کتاب های ترسناک باعث ترس نمی شوند؟

ژانر ترسناک ژانر شگفت انگیزی به نظر می رسد. هوادران این دست ساخته ها زمان خود را به اثری اختصاص می دهند که یک احساس ناخوشایند برایشان تداعی گردد. احساسی که هیچکس دوست ندارد در دنیای واقعی تجربه کند. احساسی که حتی در موارد شدید می تواند منجر به مرگ گردد!...

3 تیر 1402

در جست وجوی خانه

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)- امیرمحمد بهامیر، کارشناس رسانه: خانه در دائرة المعارف بچه ها یعنی تمام هستی. خانه و بودن در کنار خانواده هدف زندگی بچه ها است. خانه جایی است که آنها می توانند امنیت را احساس کنند و جدایی از آن به معنی از دست دادن مکان...

2 تیر 1402

مجسمه غیرممکن؛ اثری که هوش مصنوعی خلق کرد

هوش مصنوعی این تندیس را از ترکیب آثار پنج مجسمه ساز برتر جهان از جمله میکل آنژ، رودن و تاکامورا ساخته است.

22 خرداد 1402

آقای رییس صداوسیما ! نشان دهید کدام در به روی هنرمندان باز است ...

پیمان جبلی رییس صداوسیما هر از گاهی می گوید در رسانه ملی به روی هنرمندان باز است ولی در عمل آنچه که می بینیم برعکس است، دیگر حتی جایی برای احسان علیخانی، علی ضیا، رضا رشیدپور، رامبد جوان، مهران مدیری و ... هم وجود ندارد! به سلامتی...

21 خرداد 1402

خوش بینی در برابر بدبینی: یک انتخاب سخت!

خبرنگاران، ترجمه کامران برادران: این پرسشی است که گاه با آن روبرو شده ایم: آیا خوش بین بودن منطقی است یا خیر. برای کسی که نگاهی به اخبار و شرایط دنیا انداخته باشد، چنین پرسشی ممکن است احمقانه به نظر برسد. واقعا چه چیزی می تواند این باور را توجیه کند که همه...

17 خرداد 1402

پای مجری محبوب تلویزیون به تبلیغات اسباب بازی باز شد!

چهره الهه رضایی از مجریان قدیمی کودک در تلویزیون که سال هاست از حوزه اجرا دور شده، این روزها در قالب یک تبلیغ در آگهی های بازرگانی و در قاب تلویزیون دیده می گردد.

3 خرداد 1402

بازدید از موزه سینما 28 اردیبهشت رایگان است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بازدید از موزه سینما 28 اردیبهشت رایگان است.

29 اردیبهشت 1402

جایزه جهانی برای همکار عادل فردوسی پور

فیلم مستند من یک دختر هستم، من یک پسر هستم، ساخته مازیار کوپیدار عنوان اثر برتر ویدیویی جشنواره دنیای اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی دنیا (ایپس) را از آن خود کرد. جشنواره ایپس امروز در سئول، مرکز کره جنوبی برگزار گردید و مازیار کوپیدار،...

19 اردیبهشت 1402

عکاسانی که تقلب می نمایند در فهرست سیاه داوری قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، حسین خائف مترجم کتاب اصول داوری عکاسی نوشته تام آنگ در گفت وگو با ایبنا ضمن بیان اینکه در ابتدا حوزه تخصصی خود عکاسی نبوده است مطرح نمود:

19 اردیبهشت 1402

راز دختر شتری که جهان را در بهت فرو برد!

الا هارپر داستان باورنکردنی دختر جوانی است که با مسائل باورنکردنی روبرو شد. او که با یک اختلال ژنتیکی نادر به جهان آمد، شرایط خود را پذیرفت و استانداردهای زیبایی جامعه را به چالش کشید.

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (116)