انتقاد جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس از عیسی آل کثیر

به گزارش مقاله های علمی، این روز ها یکی از سوژه های اصلی جابجایی تابستانی، جدایی گلزن پرسپولیسی دربی و رفتن از تیم یحیی گل محمدی است.

انتقاد جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس از عیسی آل کثیر

مرتضی کرمانی مقدم ستاره پرسپولیس در دهه 60 در این رابطه می گوید: عیسی آل کثیر مرتکب اشتباه بزرگی شد و به نظرم احساسی تصمیم گرفت. پرسپولیس خیلی پای عیسی ایستاد و در زمان محرومیت یا مصدومیت از او حمایت کرد. یحیی گل محمدی هم خیلی دوستش داشت و در این چند سال همیشه از او حمایت نموده بود، اما در یک تصمیم عجیب از پرسپولیس جدا شد و رفت.

او ادامه می دهد: عیسی آل کثیر باید با خودش خلوت می کرد و می دید بازی در پرسپولیس چه چیز هایی به او داده است. من فکر می کنم او نمک پرسپولیس را خورد و نمکدان را شکست! چه کسی فکرش را می کرد این مهاجم مصدوم بتواند پس از یک سال دوری از میادین فوتبال دوباره به پرسپولیس برگردد؟ این اعتماد یحیی گل محمدی و علاقه سرمربی پرسپولیس به او بود. عیسی هم گل مهمی در دربی زد، اما در سایر بازی های نیم فصل دوم چه کار کرد؟ این کار و تصمیم درست نبود و به نظر من فوتبال عیسی آل کثیر در سپاهان اصفهان و همین سال جاری تمام می گردد. ظاهرا طرفداران سپاهان هم استقبال گرمی از او نداشته اند و البته من نمی خواهم چنین گردد، ولی مرتکب اشتباه بزرگی شد.

حمله طوفانی پیشکسوت پرسپولیس به آل کثیر

پیشکسوت پرسپولیس ضمن بیان این جمله که همه چیزپول نمی گردد یادآور می گردد: خود من زمانی که از قطر به ایران بازگشتم با پیشنهاد 10 میلیون تومانی تیم بهمن روبرو شدم. با آن 10 میلیون تومان در آن سال می شد 10 آپارتمان در تهران خرید! با این وجود تیم پرسپولیس را انتخاب کردم با قرارداد 2 میلیون تومانی که آن را هم مهندس عابدینی، 200 هزار تومان، 100 هزار تومان به ما پرداخت کرد که اصلا نفهمیدیم چی شد؟ در فوتبال همه چیز پول نیست. البته من شنیدم رضا درویش به عیسی آل کثیر پیشنهاد 15 میلیارد تومانی داده که نپذیرفته است! انصافا 15 میلیارد تومان هم رقم کمی نیست و نمی دانم چرا عیسی آل کثیر آن را رد نموده است.

او خاطرنشان می نماید: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم درپرسپولیس خبری از پول نبود و مجبور بودیم با موافقت علی آقا پروین به قطر برویم و یک پولی پس انداز کنیم. الان خوشبختانه در پرسپولیس هم پول مناسبی به بازیکنان می دهند ضمن آن که اعتبار پیراهن پرسپولیس بسیار بالاست. بازیکنانی که از پرسپولیس جدا می شوند و به تیم های دیگر می روند بعد ها متوجه ارزش این پیراهن خواهند شد. شاید ابتدا داغ باشند و متوجه تصمیم اشتباه خود نشوند، اما آینده خیلی چیز ها را به آن ها ثابت خواهد نمود.

مرتضی کرمانی مقدم در سرانجام می گوید: نکته ای که لازم می دانم بگویم این است که پرسپولیس وابسته به هیچ بازیکنی نیست. آن قدر ستاره های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که نام آن ها را یک تریلی 18 چرخ هم نمی کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد. حالا هم اتفاقی نمی افتد و پرسپولیس شهاب زاهدی و مهدی عبدی را دارد. ضمن آن که امید عالیشاه، محمد عمری و مهدی ترابی و حتی وحید امیری هم می توانند در خط حمله بازی نمایند. انشالله یک مهاجم خوب خارجی هم به تیم اضافه گردد که برخلاف لئاندرو پریرا بتواند بار بردارد و تأثیرگذار باشد. پرسپولیس راه خودش را می رود و با جدایی یکی دو یا چند بازیکن، دچار مشکل نخواهد شد بلکه این بازیکن است که از این جدایی متضرر می گردد. البته تجربه من این را می گوید!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "انتقاد جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس از عیسی آل کثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس از عیسی آل کثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید