ایران قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد

به گزارش مقاله های علمی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که از دیروز در شهر بیشکک قرقیزستان شروع شده بود، امروز به انتها رسید.

ایران قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد

در انتها این مسابقات، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان توانست با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

برای تیم ایران در این رقابت ها، محمدمعراج مهمدی در وزن 51 کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن 55 کیلوگرم، علی اکبر اصغری در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا، عرفان مرادی در وزن 45 کیلوگرم و حبیب اله رحیمی در وزن 71 کیلوگرم به مدال نقره و علی دزفولی نژاد در وزن 60 کیلوگرم و احمدرضا محمدیان در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده بندی تیمی، ایران با 188 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های قرقیزستان با 176 و ازبکستان با 151 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این در حالی است که تیم ایران سال گذشته و در کشور قرقیزستان با کسب 2 مدال طلا، 4 مدال نقره، 2 مدال برنز و 174 امتیاز، پس از تیم قرقیزستان به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود و پس از چهار سال بار دیگر عنوان قهرمانی را مقتدرانه بدست آورد.

منبع: فرارو

به "ایران قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید