بازگشت رونالدو به فوتبال اروپا؟

به گزارش مقاله های علمی، تاجر آلمانی در کوشش برای اجرای نقشه رویایی خود جهت بازگرداندن رونالدو به فوتبال اروپاست.

بازگشت رونالدو به فوتبال اروپا؟

به گزارش گروه ورزشی مقاله های علمی، مارکوس شون تاجر آلمانی در پی انجام معامله ای سخت و فراهم آوردن شرایط انتقال رونالدو به بایرن مونیخ در این تابستان است. رونالدو با تواقفی دو طرفه در نیم فصل از یونایتد جدا شد و به تیم النصر عربستان پیوست. این بازیکن پرتغالی تا به حال 13 گل برای تیم رده دومی النصر در لیگ عربستان به ثمر رسانده است اما هم چنان اخباری مبنی بر بازگشت او به فوتبال اروپا در جریان است. قبل از انتقال رونالدو به النصر بایرن مونیخ در آستانه جذب این اسطوره پرتغالی بود اما اولیور کان مدیر عامل بایرن مونیخ مانع انجام این انتقال شد و حالا باری دیگر فرصتی برای پیوستن او به غول آلمانی به وجود آمده است.

طبق گزارش خبرگزاری میرور، مایکل شون در این باره گفته: ما می توانیم در صورتی که شرکتمان به عنوان یک رکن تسهیل کننده این انتقال در نظر گرفته گردد، هزینه های انتقال دائم یا قرضی این بازیکن را علاوه بر قیمت پایه ای که مشخص می گردد بپردازیم. در قبال این تعهد انتظار داریم تا بخشی از مبلغ حاصل از فروش لباس ها را جهت کاهش ریسک مالی مان دریافت کنیم.

گفته می گردد که این سرمایه دار آلمانی پیشنهاد خود را مستقیما به الیور کان ارسال نموده هرچند هرگونه توافقی در ابتدا نیازمند کاهش حقوق دریافتی رونالدو نسبت به حقوقش در تیم النصر است. طبق گزارش ها ارزش قرارداد رونالدو با تیم عربستانی 173 میلیون پوند در سال است که رونادو را تبدیل به پردرآمد ترین بازیکن دنیای فوتبال نموده است، قراردادی که تا سال 2025 اعتبار دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت رونالدو به فوتبال اروپا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونالدو به فوتبال اروپا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید