تحریم های تازه علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان

به گزارش مقاله های علمی، دیجیاتو نوشت: در دور تازه تحریم ها علیه ایران، نام شورای عالی فضای مجازی، ابرآروان، دوران و یافتار پژوهان پیشتاز رایانش به چشم می خورد. این تحریم های تازه از سوی شورای اروپا، انگلیس و آمریکا وضع شده اند.

تحریم های تازه علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان

اتحادیه اروپا از اعمال دهمین بسته تحریمی خود علیه چهار شخص و 6 نهاد در ارتباط با ایران با ادعای نقض حقوق بشر اطلاع داد. در این دور تازه تحریم های شورای اروپا نام نهاد شورای عالی فضای مجازی به چشم می خورد.

وزارت امور خارجه بریتانیا نیز در بیانیه ای که شب گذشته منتشر کرد در دور تازه تحریم های خود شرکت ابرآروان، ارائه دهنده خدمات ابری اینترنتی را در لیست تحریم قرار داده است.

بعلاوه خبرگزاری آنلاین فارس، تسنیم و پرس تی وی نیز به وسیله آمریکا در لیست تازه تحریم ها قرار گرفته اند و این کشور شرکت یافتار پژوهان پیشتاز رایانش و چند فعال دیگر حوزه فناوری را نیز در لیست تحریم ها قرار داده است.

اتحادیه اروپا در دور تازه تحریم ها، مرکز ملی فضای مجازی را تحریم نموده است.

آمریکا نیز چندین مدیرعامل شرکت های فناوری محور را تحریم نموده است. در لیست تحریم های تازه آمریکا نام مدیرعامل دوران علیرضا عابدی نژاد و سهیلا کسائی، نایب رئیس هئیت مدیره شرکت دوران و نام عامر نجفیان مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی عامراندیش و رئیس هئیت مدیره شرکت دوران چشم می خورد. بعلاوه دولت بریتانیا نیز در آخرین تحریم های خود اعلام نموده شرکت ابر آروان را تحریم نموده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تحریم های تازه علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های تازه علیه شورای عالی فضای مجازی و ابرآروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید