فراوری شاسی بلند برقی نو تویوتا از 2025

به گزارش مقاله های علمی، تویوتا به روزرسانی بزرگی را در خصوص طرح الکتریکی سازی خود در ایالات متحده منتشر کرد. این شرکت ژاپنی رسما بیان کرد از سال 2025 یک مدل شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه و کاملا تازه با باتری در کارخانه تویوتا کنتاکی مونتاژ خواهد شد.

فراوری شاسی بلند برقی نو تویوتا از 2025

به گزارش دنیای اقتصاد، تویوتا هیچ جزئیاتی در خصوص مدل تازه اعلام نکرده است و فقط تعهد کلی خود را به الکتریکی سازی خودرو و ساخت محصولات در جایی که آن ها را به فروش می رساند، متکی است. این کارخانه در جورج تاون کنتاکی با ظرفیت فراوری سالانه 550هزار دستگاه خودرو، بزرگ ترین مجتمع فراوریی تویوتا در سراسر دنیا محسوب می گردد که در حال حاضر مدل های کمری، کمری هیبرید، راو4 هیبریدی و لکسوس ES و بعلاوه موتور های احتراق داخلی (چهار و شش سیلندر) را می سازد.

لکسوس ES در سال 2025 کنار گذاشته می گردد و فضایی برای خودرو های BEV تازه باقی می گذارد. تویوتا بعلاوه اعلام نمود اولین BEV مونتاژشده در ایالات متحده به وسیله باتری های تویوتا کارولینای شمالی تامین می گردد. کارخانه تازه باتری در کارولینای شمالی (هم برای خودرو های هیبریدی و هم برای خودرو های تمام الکتریکی) با برنامه ریزی برای آغاز فراوری در سال 2025 در حال ساخت است.

منبع: فرارو

به "فراوری شاسی بلند برقی نو تویوتا از 2025" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری شاسی بلند برقی نو تویوتا از 2025"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید