جزئیات فروش اقساطی سه مدل خودرو ام وی ام در آبان 1401؛ خرید اقساطی MVM X22، MVM X33 و MVM X55

به گزارش مقاله های علمی، خرید اقساطی خودرو و به ویژه فروش اقساطی محصولات ام وی ام، یکی از اصلی ترین گزینه های خریداران خودرو در ایران است. در این طرح های فروش، خریدار نیازی به پرداخت همه مبلغ خودرو در ابتدای خرید ندارد و می تواند خودرو را بدون پرداخت کامل قیمت آن دریافت کند. به همین علت خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه های خریداران خودرو در کشور است.

جزئیات فروش اقساطی سه مدل خودرو ام وی ام در آبان 1401؛ خرید اقساطی MVM X22، MVM X33 و MVM X55

در ادامه جزییاتی از فروش اقساطی محصولات MVM را مرور خواهیم کرد. اگر قصد خرید خودرو اقساطی را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی شرایط فروش اقساطی ام وی ام

درصورتی که بخواهید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام بهره مند شوید گزینه های مناسبی در اختیار دارید. در درجه اول شرایط فروش ام وی ام متنوع است و می توانید مطابق میل و بودجه خود خرید کنید. به علاوه اقساط در خرید ام وی ام بلندمدت است و می توانید از اقساط 3 ساله هم بهره مند شوید. در کنار این ها در صورت استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM، می توانید خودرو را کمترین پیش پرداخت بخرید.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی ام وی ام محدودیت وجود دارد؟

هیچ محدودیتی برای خرید اقساطی خودرو وجود ندارد. امکان خرید اقساطی ام وی ام با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت برای همه در بعضی مراکز فروش و نمایندگی های خودرو فراهم شده است.

به علاوه می توانید در تماس با آن مراکز و نمایندگی ها از شرایط فروش دیگر محصولات مدیران خودرو هم مطلع شوید. بعلاوه با مراجعه به شعب نمایندگی های رسمی فروش خودرو، امکان آنالیز خودرو ها از نزدیک نیز فراهم شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات مختلف ام وی ام

هم اکنون 3 محصول اصلی با برند MVM را در کنار فروش محصولات برند فونیکس ارائه شده است. به این ترتیب علاقه مندان می توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش نمایندگی های رسمی مدیران خودرو استفاده نمایند.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22

خودرو ام وی ام X22 یکی از مجذوب کننده ترین گزینه های خرید در بین محصولات مدیران خودرو است. این خودرو به خصوص در نسخه های نوتر که تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو اعمال شده، به یکی از گزینه های مدنظر جوانان تبدیل شده است. به همین علت هم ام وی ام x22 پرو این روز ها مدنظر بسیاری از خریداران خودرو اقساطی است.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت در بعضی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا 3 سال قابل بازپرداخت است.

هم اکنون می توانید ام وی ام X22 را در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور بخرید. برای این خودرو دو گزینه موتور تنفس طبیعی و با توربو شارژر در نظر گرفته شده است. موتور توربو 102 اسب بخار قدرت دارد و از گیربکس CVT بهره می برد که 9 دنده را شبیه سازی می نماید.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33

خودرو ام وی ام X33 سال ها است توانسته نظر خانواده ها را به خود جلب کند و به همین علت یکی از پرفروش ترین محصولات مدیران خودرو در ایران است. این خودرو تا به حال در سه نسل مختلف در ایران عرضه شده و در حال حاضر سومین نسل از آن به فروش می رسد.

در حال حاضر در بین شرایط فروش اقساطی ام وی ام، تقاضای زیادی برای خرید اقساطی این خودرو وجود دارد. به همین علت شرایط فروش اقساطی نوترین نسل این خودرو از سوی نمایندگی رسمی مدیران خودرو فراهم شده است.

برای خرید ام وی ام X33 می توانید از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده بهره ببرید. در حال حاضر ام وی ام X33 در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت 3 ساله عرضه می گردد.

این خودرو در حال حاضر با موتور دو لیتری و گیربکس اتوماتیک به فروش می رسد. سطح امکانات X33 نو بالا است و امکاناتی مانند کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و کنترل کشش و پایداری هم در آن نصب می گردد. به علاوه فضای داخلی ام وی ام X33 برای خانواده ها کاملا مناسب است. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X33 می توانید با ما تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55

اگر در پی خودرویی لوکس در بین محصولات برند MVM هستید می توانید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X55 بهره ببرید. این خودرو طراحی اسپرتی دارد و در عین حال فضای داخلی جاداری را هم فراهم می نماید. موتور MVM X55 می تواند 156 اسب بخار قدرت فراوری کند که به وسیله گیربکس CVT به چرخ های جلو می رسد.

این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می نماید و به همین علت در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو های محبوب است. به علاوه قدرت موتور MVM X55 در بین محصولات برند ام وی ام بالا است و همین مسئله آن را به انتخاب مناسبی برای جوان تر ها تبدیل می نماید.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 میتوانید به سایت نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم کنون شرایط فروش اقساطی این خودرو. با وام سه ساله نیز فراهم شده است.

از جمله امکانات شاخص ام وی ام X55 برای عرضه در بازار ایران، موارد زیر خواهد بود:

پیشرانه 1.5 لیتری توربو

147 اسب بخار با گشتاور 210 نیوتن متر

جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه گتراک

تنظیم حالت رانندگی

قابلیت تعویض دنده دستی

فرمان کمکی برقی

شش کیسه هوای 10 نقطه ای

ترمز ABS، EBD و BA

سیستم کنترل پایداری و هرزگردی

ترمز پارک برقی

اتوهلد

کنترل آغاز حرکت در سربالایی

صندلی راننده برقی

تریم داخلی چرم مصنوعی

نمایشگر لمسی با قابلیت انتقال تصویر صفحه تلفن همراه

دوربین 360 درجه

کروز کنترل

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

صفحه نمایش اطلاعات خودرو (جلو آمپر) تمام دیجیتال

کامپیوتر سفر

سنسور باد و دمای لاستیک

استارت دکمه ای

ساعت هوشمند متصل به خودرو

سانروف

سنسور پارک

چراغ روشنایی روز

سنسور نور

شرایط فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت

یکی از گزینه های مجذوب کننده برای خریداران خودرو، فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت است. در این شرایط فروش، خریدار می تواند بدون پیش پرداخت، خودرو را تحویل گرفته و مبلغ خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کند.

در حال حاضر فروش اقساطی بدون پیش پرداخت ام وی ام از سوی مدیران خودرو به عنوان فراورینماینده محصولات ام وی ام و فونیکس ارائه نمی گردد. به همین علت آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو نیز این شرایط را ارائه نمی نماید.

در مقابل می توانید محصولات ام وی ام و فونیکس را با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت بخرید.

منبع: فرارو

به "جزئیات فروش اقساطی سه مدل خودرو ام وی ام در آبان 1401؛ خرید اقساطی MVM X22، MVM X33 و MVM X55" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فروش اقساطی سه مدل خودرو ام وی ام در آبان 1401؛ خرید اقساطی MVM X22، MVM X33 و MVM X55"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید