دانشگاه ها موظف به برگزاری امتحانات سرانجام ترم در فضای باز هستند

به گزارش مقاله های علمی، عین اللهی گفت: با توجه به سویه نو امیکرون در کشور دانشگاه ها موظف به برگزاری امتحانات خاتمه ترم در فضای باز هستند.

دانشگاه ها موظف به برگزاری امتحانات سرانجام ترم در فضای باز هستند

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با مقاله های علمی، درباره نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی باید در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند حضور فیزیکی داشته باشند.

او اضافه نمود: حتی در دوران کرونا هم که بیماری شدت داشت، فیلد های بالینی دانشگاه های علوم پزشکی حضوری بوده اند و دانشجویان پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و ... به شیوه حضوری در کلاس های درس شرکت می کردند، البته دروس علوم پایه به صورت غیر حضوری آموزش داده می شد.

عین اللهی توضیح داد: در امسال از مهر شاهد حضور دانشجویان علوم پزشکی در کلاس های درس هستیم، بنابراین از آن جایی که آموزش این دسته از افراد حضوری بوده امتحاناتشان هم به همان شیوه برگزار خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آموزش در دوران کرونا صدمات جدی به دانشگاه ها و دانشجویان وارد کرد، چرا که دانش آموزان و دانشجویان به شیوه مجازی آموزش می دیدند که در اینصورت ضروری است تا به سرعت شرایط را به سمت شرایط عادی برگردانیم تا فارغ التحصیلان بتوانند سلامت مردم را تامین نمایند.

عین اللهی با اشاره به تاثیر امیکرون بر حضوری شدن امتحانات انتها ترم اضافه نمود: از آن جایی که امتحانات انتها ترم دانشگاه های علوم پزشکی حضوری است و امیکرون هم به تازگی وارد کشور شده، بنابراین با تدوین اصول بهداشتی دانشجویان را وادار به رعایت نموده و بعلاوه دانشگاه ها را موظف به برگزاری امتحانات انتها ترم در فضا های بازتر سالن های دانشگاه ها می کنیم تا با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی امیکرون تأثیر منفی روی این افراد نگذارد.

مقاله های علمی علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه ها موظف به برگزاری امتحانات سرانجام ترم در فضای باز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها موظف به برگزاری امتحانات سرانجام ترم در فضای باز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید