زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم، دنبال تجربه خوب هستیم

به گزارش مقاله های علمی، اردوی تیم ملی هندبالزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا از 19 آبان ماه الی 26 آبان ماه در تهران برگزار می گردد.

زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم، دنبال تجربه خوب هستیم

خدیجه قانع سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در تبادل نظر با مقاله های علمی گفت: با توجه به اینکه زمانی تا آغاز این مسابقات نداریم تنها کوشش می کنیم تا سطح هماهنگی بچه ها را بالا ببریم.

وی در مورد بازی تدارکاتی هم اعلام کرد: قرار است چند بازی تدارکاتی با تیم های لیگ رجحان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان ادامه داد: ما در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی دنیا در گروهی قرار گرفته ایم که تیم های نروژ قهرمانم اروپا و رومانی تیم پنجم اروپا در آن قرار دارند. تیم بعدی قزاقستان است که در آسیا سابقه درخشانی دارد. قزاقستان همواره در مسابقات دنیای حضور داشته و تیمش را برای شرکت در این رویداد تقویت نموده است.

قانع در انتها گفت: امیدواریم در اولین حضورمان در رقابت های دنیای حضوری با تجربه و همراه با انگیزه بالا داشته باشیم تا برای هندبالیست ها و افرادی که می خواهند این رشته را انتخاب نمایند الگوی خوبی باشیم.

به گزارش مقاله های علمی، تیم ملی زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام چهارمی، سهمیه مسابقات دنیای را کسب کرد. تیم ایران در این مسابقات در گروه C با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است. این رقابت ها از 10 تا 28 آذرماه در اسپانیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم، دنبال تجربه خوب هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم، دنبال تجربه خوب هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید