راه یاب ملل مریوان گام نخست را محکم برداشت

به گزارش مقاله های علمی، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در اولین ملاقات از فصل نو لیگ برتر در مصاف با سایپای تهران به پیروزی رسید.

راه یاب ملل مریوان گام نخست را محکم برداشت

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان ایران روز چهارشنبه ششم مهر با چهار ملاقات در شهر های تهران، گرگان، یزد و اصفهان بدون حضور تماشاگران پیگیری شد.

حامد جولایی گفت:در نخستین ملاقات این رقابت ها در امسال، تیم های سایپا تهران و راه یاب ملل مریوان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

او ادامه داد: بازیکنان تیم سایپا که میزبانی را برعهده داشتند در ست های اول و دوم این مسابقه 25 - 23 و 27 - 25 به پیروزی رسیدند، اما راه یاب مللی ها ناامید نشدند و در سه ست متوالی سوم تا پنجم با امتیاز های 25 - 23، 25 - 22 و 15 - 12 حریف خود را شکست دادند تا نماینده کردستان 3 بر 2 فاتح این مسابقه باشد.

جولایی اضافه نمود: نماینده کردستان در هفته دوم این مسابقات ساعت 16 روز 13 مهرماه در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس مریوان به مصاف تیم پاس گرگان می رود.

لازم به ذکر است؛ راه یاب ملل مریوان سال گذشته با کسب رتبه نهمی به کار خود در لیگ برتر مردان خاتمه داد و سایپا نیز در جایگاه سیزدهم نهاده شد.

مقاله های علمی کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه یاب ملل مریوان گام نخست را محکم برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یاب ملل مریوان گام نخست را محکم برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید