طارمی میان غول های رقیب دست به دست شد ، انتقال دقیقه نودی ستاره ایرانی پورتو

به گزارش مقاله های علمی، پس از آنکه حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال آ.ث میلان منتفی شد، دیگر تیم میلان یعنی اینتر به مشتریان این بازیکن اضافه شده است.

طارمی میان غول های رقیب دست به دست شد ، انتقال دقیقه نودی ستاره ایرانی پورتو

به گزارش مقاله های علمی مهدی طارمی که فصل گذشته با زدن 22 گل عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال را به خود اختصاص داد، یکی از سوژه های جابجایی تابستانی فوتبال اروپا بود که چند تیم خواهان به خدمت گرفتن او بودند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که 31 سالگی را پشت سر می گذارد پس از درخششی که در فوتبال پرتغال داشت مورد توجه تیم هایی از کالچو و لیگ جزیره نهاده شد اما هنوز تعیین نیست این جابجایی صورت خواهد گرفت تا او همچنان در پورتو خواهد ماند.

پس از آنکه حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال آ.ث میلان منتفی شد، دیگر تیم میلان یعنی اینتر به مشتریان این بازیکن اضافه شده است. میلانی های آبی پوش که در پی پرکردن جای خالی روملو لوکاکو هستند، روی مهاجم تیم ملی ایران دست گذاشته اند.

اینتر در شرایطی به دیگر مشتری مهدی طارمی تبدیل شده که قبل از این تیم، تاتنهام انگلیس هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شد و پیشنهاداتش را هم عنوان کرد اما باشگاه پورتو با در نظر گرفتن 30 میلیون یورو برای انتقال وی سنگ اندازی بزرگی انجام داده است.

حالا با پا پیش گذاشتن تیم اینترمیلان باید دید که مسئولان تیم پرتغالی از موضع خود کوتاه خواهند آمد یا همچنان بر دریافت رقم انتقال پافشاری می نمایند تا در نهایت طارمی در لیگ پرتغال بماند.

منبع: همشهری آنلاین

به "طارمی میان غول های رقیب دست به دست شد ، انتقال دقیقه نودی ستاره ایرانی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی میان غول های رقیب دست به دست شد ، انتقال دقیقه نودی ستاره ایرانی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید