ماشین چند میلیون دلاری در دود یک اشتباه غرق شد، عکس

به گزارش مقاله های علمی، در طی برگزاری مراسم هفته خودروی مونتری، در نمایشگاه پاگانی، اتفاقی خطرناک، از بیخ گوش ابرخودروی این شرکت گذشت!

ماشین چند میلیون دلاری در دود یک اشتباه غرق شد، عکس

امیرمسعود عابدین: در هفته خودروی مونتری، زمانی که ابرخودروی پاگانی یوتوپیا در دود فرو رفت، تغییری غیرمنتظره در فضای مراسم ایجاد شد. این حادثه با ترس اولیه مبنی بر شعله ور شدن ابرخودروی پاگانی، موجی از شوک را در میان جمعیت ایجاد کرد. با این حال، یک اتفاق نامتعارف، سناریوی بسیار بدی را نمایش داد، زیرا یک اشتباه در فشار دادن دکمه، سیستم اطفاء حریق خودرو را فعال کرد و یوتوپیای نفیس را در دود غرق کرد.

ویدئویی که به وسیله @OnFireGarage در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که یوتوپیا در ابری از دود پوشیده شده است و برآورد های فوری درباره آتش سوزی را برانگیخت. شاهد عینی، کریس گورسس، گفت که این حادثه در نمایشگاه Pagani در The Quail، در ساعت 11:20 صبح روز آدینه رخ داد، بعلاوه اضافه نمود که دود از موتور می آمد و بسیار نزدیک به پشت صندلی بود.

با این حال، کریستوفر پاگانی، پسر بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، این نگرانی ها را رفع کرد. کریستوفر پاگانی در مصاحبه ای با Road and Track شرح داد که یک مهمان این رویداد، در حال لمس سوئیچ های داخل خودرو بوده که کپسول های آتش نشانی اتوماتیک موتور را خاموش نموده است.

  • شیک ترین پیکاپ برقی جهان را با یک کلیک ببینید!/عکس

  • شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومانی/ عکس

در سینهٔ یوتوپیا، نیروگاه 6 لیتری V12 توئین توربوی مرسدس AMG قرار گرفته است که 864 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. پاگانی یوتوپیا 2.17 میلیون یورو قیمت دارد. اولین سری از یوتوپیا که تنها به 99 دستگاه محدود شده بود، توجه علاقه مندان را به خود جلب نموده و به سرعت فروخته شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در مقاله های علمی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ماشین چند میلیون دلاری در دود یک اشتباه غرق شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین چند میلیون دلاری در دود یک اشتباه غرق شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید