قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد ، تحویل اولین خودرو وارداتی به مشتری

به گزارش مقاله های علمی، قیمت چانگان های وارداتی گروه خودروسازی سایپا اصلاح شد. امروز طی مراسمی اولین چانگان CS35 پلاس وارداتی تحویل نخستین متقاضی خرید این خودرو با قیمت نو شد. در این مراسم که وزیر صمت نیز حضور داشت، چانگان CS35 پلاس وارداتی سایپا 108 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از قیمت اعلامی قبل به دست خریدار آن رسید.

قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد ، تحویل اولین خودرو وارداتی به مشتری

بیت ران - محمد فتح اللهی: امروز طی بازدید وزیر صمت از نمایشگاه روایت خدمت، خودروهای وارداتی خودروسازان و خودروهای برقی آینده بازار به نمایش درآمدند.

در جریان بازدید وزیر صمت، طی مراسمی نخستین خودرو وارداتی که چانگان CS35 پلاس تیپ 3 بود، به دست اولین متقاضی خرید این خودرو رسید. پس از این اتفاق می توان بیان کرد که طلسم چندین ساله عدم واردات خودرو به ایران، عملاً شکسته شد.

نکته مهم در زمان تحویل این کراس اوور به خریدار آن، قیمت چانگان های وارداتی بود که پایان اصلاح شد. همانطور که می دانیم، گروه خودروسازی سایپا پیش تر قیمت این محصول وارداتی خود را یک میلیارد و 359 میلیون تومان اعلام نموده بود.

اما امروز تعیین شد که این کراس اوور چینی، 108 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از قیمت اعلامی قبلی به دست متقاضیان خرید آن می رسد. قیمت تازه این خودرو یک میلیارد و 251 میلیون تومان اعلام شد.

بر همین اساس، پیش بینی می گردد که قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ دو هم تغییر کند. این کراس اوور احتمالاً به قیمت یک میلیارد و 114 میلیون تومان به دست متقاضیان می رسد. منابع مطلع اعلام کردند که قیمت تازه چانگان CS35 پلاس تیپ دو، هفته آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

چانگان CS35 پلاس از یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ به قدرت 155 اسب بخار و 255 نیوتن متر گشتاور استفاده می نماید. توان و گشتاور این موتور به وسیله گیربکس هفت سرعته CDT تـر به محور جلو آن منتقل می گردد.

سایپا لیدا سال آینده به بازار می آید / Lida چه تعییناتی دارد؟

ارز خودروسازان با فروش آجیل و خشکبار تأمین می گردد؟ / شرایط ارز در خودروسازی

قیمت پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته ایران خودرو اعلام شد

لادا در ایران مونتاژ می گردد / روس ها به آمل می آیند

لوازم یدکی خودروهای چینی گران تر از مرسدس و ب ام و! / بحران شروع شد

منبع: بیت ران

به "قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد ، تحویل اولین خودرو وارداتی به مشتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد ، تحویل اولین خودرو وارداتی به مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید