من را می خواهید مدیر را اخراج کنید!

به گزارش مقاله های علمی، کوین دورانت ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس، بار دیگر به جو تسای مالک این باشگاه هشدار داد که اگر شرایطی که مد نظر او است ایجاد نشود از این باشگاه جدا خواهد شد.

من را می خواهید مدیر را اخراج کنید!

دورانت که فوق ستاره لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA به شمار میرود در آخرین مذاکره خود با سران این باشگاه مدعی شد که اگر می خواهند او را برای فصل آینده نگه دارند باید سرمربی و مدیر این تیم را اخراج نمایند. او شش هفته پیش نیز بابت جدایی خود هشدار داده بود اما به چنین موارد عجیبی اشاره ننموده بود.

فوق ستاره آمریکایی از فصل گذشته مسابقات NBA درگیری و حواشی زیادی با استیو نَش به عنوان سرمربی و شان مارکس مدیر این تیم دارد. به همین علت او در مذاکره با جو تسای مالک بروکلین نتس، شرط خود برای ماندن در این تیم را اخراج دو فرد مذکور از باشگاه اعلام نموده است. البته تسای در آخرین اظهارات خود گفت که سرمربی و کادر این باشگاه مورد حمایت او هستند.

این جدیدترین مرحله از ماجرایی است که در 30 ژوئن شروع شد، زمانی که دورانت به باشگاه نتس گفت که می خواهد با آنها معامله کند. این بازیکن 33 ساله در حالی چنین خواسته ای را مطرح نموده که بازیکن آزاد نیست. از قرارداد 198 میلیون دلاری او با نتس چهار سال به جای مانده است.

با این وجود اما در چنین شرایط باید جدایی دورنت از نتس را قطعی دانست. البته این فوق ستاره تا سال 2026 با نتس قرارداد دارد که باید دید نتیجه این حواشی چه خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "من را می خواهید مدیر را اخراج کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من را می خواهید مدیر را اخراج کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید