مهم ترین نکات استفاده از رژ قرمز

به گزارش مقاله های علمی، استفاده از رژ قرمز می تواند چهره شما را زیبا، شرور و عاشقانه کند به همین علت است که افراد زیادی به سمت این رنگ جذب می شوند.

مهم ترین نکات استفاده از رژ قرمز

نکات استفاده از رژ قرمز را اگر بلد باشید می توانید آرایشی زیبا و منحصربه فرد را برای خودتان خلق کنید. ضروری است بدانید در استفاده از رژ قرمز باید دقت نموده و محتاطانه برخورد کنید؛ زیرا استفاده نادرست از این رژ ممکن است شخص را شبیه دلقک کند! همراه مقاله های علمی مگ باشید.

نکات استفاده از رژ قرمز

در ادامه چند نکته مهم برای استفاده از این رنگ رژ را برایتان آماده نموده ایم.

رنگ مناسب با پوستتان را پیدا کنید

یکی از نکات استفاده از رژ قرمز پیداکردن رنگ پوست است. گاهی اوقات رژ قرمز را روی لب دوستتان می بینید و از آن خوشتان می آید؛ اما آن رنگ رژ برای شما مناسب نبوده و چهره زیبایی به شما نمی دهد. این موضوع به علت آن است که رنگ های مختلف پوست، به تناژهای مختلفی از رنگ قرمز نیاز دارند.

باید بدانید که پوست های روشن در پی رژ قرمز با ته رنگ آبی هستند تا چهره شان سرزنده نشان داده گردد؛ بعلاوه می توانید از رنگ تمشکی برای گرما بخشیدن به رنگ پوستتان بهره ببرید. قرمز نارنجی و قرمز تیره دوست صمیمی پوست های تیره خواهند بود.

انگشتتان را میان لب های خود بگذارید

یکی دیگر از نکات استفاده از رژ قرمز آن است که انگشتتان را بین دهان خود بگذارید. رنگ قرمز می تواند به روی دندان هایتان نفوذ نموده و یکی از خجالت آورترین اتفاقات باشد.

برای جلوگیری از این اشتباه ضروری است که هنگام زدن رژ قرمز دستتان را بین لب هایتان بگذارید و سپس رژ بزنید.

این گونه تمام رژ لب اضافه که می تواند به دندان شما نفوذ کند جذب انگشت خواهد شد؛ بنابراین می توانید دستتان را بشویید و با اعتمادبه نفس از رژ قرمز بهره ببرید.

استفاده از پودر یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

ضروری است که برای ماندگاری رژلب خود کوشش کنید. برای ماندگاری بیشتر رژ قرمز بعد از نوشیدن، در ابتدا ضروری است لب هایتان را با یک دستمال کاغذی پاک نموده و سپس لایه نازکی از پودر را بر روی آن بمالید و بعد از رژ بهره ببرید. این فرمول رژ لب را تثبیت می نماید و تا سرانجام روز تغییر نخواهد نمود.

استفاده از خط لب یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

هنگام استفاده از رژ قرمز باید مراقب خط خوردگی ها باشید و ظاهری یک دست برای لب هایتان ایجاد کنید. یک نکته جالب برای استفاده از رژ قرمز آن است که قبل از استفاده از آن تمام سطح لبتان را با خط لب بپوشانید.

این پوشش به عنوان پایه عمل نموده و نه تنها ماندگاری رژ را بالا می برد؛ بلکه سطح لب را خشک نموده و لب را برای استفاده از محصول نهایی آماده می نماید. فقط اطمینان حاصل کنید که خط لبتان دقیقاً هم رنگ لب های طبیعی شما باشد تا از ایجاد دورنگی جلوگیری کنید.

مابقی آرایش را ساده نگه دارید

یک رژ قرمز به میزان کافی به چهره شما زیبایی و شادابی می بخشد، اگر درست از این رنگ رژ بهره ببرید، نیازی به آرایش خاصی برای بقیه صورتتان ندارید.

یکی از نکات استفاده از رژ قرمز آن است که با این رژ زیبا باید آرایش چشمی مختصر که شامل کمی ریمل یا خط چشمی ساده ترکیب شده است، بهره ببرید. این روش چهره شما را زیبا خواهد نمود و دیگر به نظر نمی رسد کیف لوازم آرایش را روی صورتتان ریخته اید.

پیشنهاد مطالعه: رژ لب مناسب هر مکان را بشناسیدمنبع: پیام دلتا

به "مهم ترین نکات استفاده از رژ قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین نکات استفاده از رژ قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید