13 هزار مخزن پسماند در تهران نوسازی شد ، ایجاد شهرک بازیافت زباله

به گزارش مقاله های علمی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نوسازی 13 هزار مخزن پسماند سطح مرکز و برنامه ریزی در جهت تکمیل اطلاع داد.

13 هزار مخزن پسماند در تهران نوسازی شد ، ایجاد شهرک بازیافت زباله

به گزارش مقاله های علمی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند تهران با تاکید بر لزوم اصلاح، آسیب شناسی و شناسایی مسائل کارخانه MRF(پردازش تمیز پسماند)، گفت: تفکیک در مبدا، پردازش محلی تمیز، جمع آوری پسماند، انتقال و پردازش در مقصد از جمله الزامات مربوط به شرایط فعالیت کارخانه های مدیریت یکپارچه پسماند شهری(MRF) است که به پیمانکار مربوطه ابلاغ خواهد شد.

اولین نشست مدیرعامل، مدیران و معاونین و مجریان پروژه های سازمان مدیریت پسماند و رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در امسال برگزار گردید.

در ابتدای این نشست رضا شرفی، مدیر عامل سازمان پسماند ضمن ابراز خرسندی از حضور داوود گودرزی و درخواست تعامل با سازمان بازرسی جهت تعجیل در روند قانونی و اخذ تأییدیه برنامه های این سازمان از شورای فنی شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: روش اجرایی لیست بها در سازمان تدوین شده است و در حال حاضر منتظر تأیید آن از جانب شورای فنی و ابلاغ آن به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران هستیم.

او با اشاره به مطالعات اجرا شده در مورد اصلاح ساز و کار ارائه و وصول خدمات مدیریت پسماند مبتنی بر اخذ تعرفه بر مبنای فراوری گفت: طی جلسات مستمر معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری با معاونت امور منطقه ها گزارش مرحله صفر پروژه (PAYT) که به وسیله مشاور ارائه شده است به وسیله دو معاونت مذکور آنالیز شده است و پس از اتمام مطالعات اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر لزوم اصلاح، آسیب شناسی و شناسایی مسائل کارخانه MRF(پردازش تمیز پسماند) گفت: تفکیک در مبدا، پردازش محلی تمیز، جمع آوری پسماند، انتقال و پردازش در مقصد از جمله الزامات مربوط به شرایط فعالیت کارخانه های مدیریت یکپارچه پسماند شهری(MRF) است که به پیمانکار مربوطه ابلاغ خواهد شد.

او ضمن ابراز خشنودی از نوسازی 13 هزار مخزن پسماند سطح مرکز و برنامه ریزی در جهت تکمیل و رساندن آن به 17 هزار مخزن تا مهر ماه امسال و بعلاوه بهسازی و نوسازی دستگاه های خود دریافت پسماند خشک (RVM)گفت: از دیگر برنامه های این سازمان در راستای مدیریت بهینه پسماند ایجاد شهرک بازیافت بوده که علاوه بر حذف جریان های غیرمجاز و زیرزمینی سبب حفظ منابع، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تخریب محیط زیست خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "13 هزار مخزن پسماند در تهران نوسازی شد ، ایجاد شهرک بازیافت زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار مخزن پسماند در تهران نوسازی شد ، ایجاد شهرک بازیافت زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید