اعلام مصوب های کمیته اضطرار آلودگی هوا

به گزارش مقاله های علمی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اعلام مصوبه های کمیته اضطرار آلودگی هوا از ممنوعیت تردد کامیون های دودزا تا خودداری از فعالیت های ورزشی در فضا های باز اطلاع داد.

اعلام مصوب های کمیته اضطرار آلودگی هوا

به گزارش مقاله های علمی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران، عابد ملکی در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا گفت: ممنوعیت تردد خودرو های گازوئیلی اجرایی می گردد؛ ضمن اینکه پلیس راهور باید از تردد همه موتورسیکلت ها و خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: جلوگیری از فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می گردد و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری از دیگر مصوب های این جلسه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مطرح نمود: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ ها و پسماندسوزی انجام می گیرد ضمن اینکه پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در منطقه ها پرتردد شهر و منطقه ها آلوده تر نیز جانمایی می گردد.

ملکی گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد احتیاج نیرو گاه ها و سایر واحد های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می گردد.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت خوددداری از فعالیت های ورزشی در فضا های باز اظهار داشت: مصوبه های جلسه برای روز های پنجشنبه، آدینه و شنبه می باشد و در صورت افزایش شاخص آلودگی جلسه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اعلام مصوب های کمیته اضطرار آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مصوب های کمیته اضطرار آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید