با این ترکیب فوق العاده موهای خود را تقویت کنید

به گزارش مقاله های علمی، اگر خشکی موهایتان شما را اذیت می نماید و در پی تقویت آن ها هستید، همراه ما باشید تا به شما ترکیب معجزه آسا برای تقویت موهایتان معرفی کنیم.

با این ترکیب فوق العاده موهای خود را تقویت کنید

ترکیب تقویت نماینده مو شما را نجات می دهد. داشتن موهایی سالم در کنار چهره ای شاداب، زیبایی یک خانم را کامل می نماید. همان طور که خانمی به پوستش اهمیت می دهد باید به موهایش نیز رسیدگی کند تا زیبایی چهره اش کامل گردد. برای حفظ تارهای دوست داشتنی موهای خود، کاری کنید تا همیشه از داشتنشان لذت ببرید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

امروزه از روغن کنجد سیاه در تهیه انواع فراورده های آرایشی و بهداشتی خصوصاً محصولاتی که برای برطرف انواع خشکی ها تجویز می شوند استفاده می گردد. معمولاً در ترکیب انواع کرم ها و ماسک ها و شامپو های ترمیمی از این روغن استفاده شده تا خاصیت درمانی آنها چندبرابر گردد. این روغن به ترمیم موهای آسیب دیده پرداخته و از خشکی بیش از حد این عضو نیز جلوگیری می نماید و موجب راحتی افرادی می گردد که سال هاست از خشکی مو رنج برده و همیشه از شانه زدن و رنگ کردن موهای خشکشان می هراسند.

ترکیب تقویت نماینده مو

قبل از هر چیز باید بگوییم که شما می توانید از این ماسک بسته به موهایتان هفته ای 1 تا 2 بار بعد از شست وشوی آن ها در حمام بهره ببرید.

مواد لازم برای تهیه یک ترکیب تقویت نماینده مو

  • روغن کنجد 2 قاشق غذاخوری
  • زرده تخم مرغ 1 عدد
  • شیر 2 قاشق مرباخوری
  • آرد جوانه گندم 2 قاشق غذاخوری

ابتدا مواد را کاملاً مخلوط نموده و بعد از شست وشوی موها در حمام این ماسک را بر تمام مو خصوصاً پوست سر قرار داده و کاملاً با دودست ماساژ دهید. هرقدر ماساژ بیشتر باشد مواد آسان تر نفوذ می نمایند. سپس باگذشت 10 دقیقه آن ها را با آب ولرم آبکشی نمایید.

ضمناً اگر می خواهید میزان زیادی از کنجد خام را به مدتی بیش از یک سال نگهداری کنید باید آن را در داخل ظرف شیشه ای خشک و درب دار و دور از هرگونه رطوبت و قرارگرفتن در معرض نور خورشید ذخیره نمایید. همیشه به خاطر داشته باشید که در تکرار هر توصیه و عادتی زیاده روی نکنید حتی اگر این توصیه از سوی متخصصین مهم تلقی گردد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید به جای مانده رنگ موی خود را نگه دارید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "با این ترکیب فوق العاده موهای خود را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ترکیب فوق العاده موهای خود را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید