برترین بازی های طولانی که در تعطیلات عید تجربه کنیم

به گزارش مقاله های علمی، به اتمام رساندن یک بازی را می توان یکی از لذت بخش ترین دستاوردهای یک گیمر دانست. مخصوصاً اگر این بازی یک عنوان سخت مثل الدن رینگ (Elden Ring) یا مجموعه دارک سولز (Dark Souls) باشد. نکته اینجاست عناوین بزرگ و طولانی بسیار وقت گیر هستند. به این شکل که شما باید زمان زیادی را صرف کنید تا این عناوین را به اتمام برسانید و افراد زیادی این زمان را ندارند. پس این افراد مجبور می شوند در روزهای تعطیل بازی را تجربه نموده که ممکن است برای یک عنوان 40 ساعتی زمان بسیار زیادی طول بکشد. به همین علت لذت بازی هم کمتر می گردد و خسته کننده می گردد.

برترین بازی های طولانی که در تعطیلات عید تجربه کنیم

تعطیلات عید یکی از برترین زمان ها برای اتمام یک بازی طولانی است. مهم نیست که شما یک گیمر نو یا قدیمی باشید، همیشه ما شاهد یک بازی طولانی هستیم که در یک سال عرضه می گردد. به همین علت تعداد این عناوین هم بسیار زیاد هستند. از طرفی بیشتراً هم در سبک نقش آفرینی و دنیا باز هستند. به همین علت اگر شما در پی یک بازی طولانی هستید، بهتر است به این سبک توجه بیشتری بکنید.

برای اینکه شما از تعطیلات عید خود برترین استفاده را بکنید، باید یک بازی خوب را انتخاب کنید. مخصوصاً اینکه این عناوین به حدی طولانی هستند که کل تعطیلات را پوشش دهند. حال در این متن ما قصد داریم تا برترین عناوین طولانی را به شما معرفی کنیم. البته این عناوین لزوماً برای تعطیلات عید مناسب نبوده و شما هر زمانی که بخواهید می توانید آن ها را تجربه نموده و لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

برترین بازی های طولانی مناسب تعطیلات عید

یک نکته مهم این است که در فهرست ما زمان مورد احتیاج برای اتمام هر بازی را ذکر کردیم. با این حال امکان دارد که این زمان متغیر باشد. به علت اینکه هر عنوان دارای مأموریت های جانبی و موارد مختلف دیگر بوده که باعث می گردد زمان بازی طولانی تر گردد. این زمان گفته شده به نوعی یک میزان حدودی است که شما با رعایت تعادل میان داستان و مأموریت های جانبی برای اتمام بازی احتیاج خواهید داشت.

افسانه زلدا: نفس وحش (The Legend of Zelda: Breath of the Wild)

شرکت سازنده: Nintendo

سال عرضه: 2017

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 46 ساعت

پلتفرم: Nintendo Switch

عناوین افسانه زلدا یکی از برترین عناوین شرکت نینتندو هستند. در سال 2017 نینتندو کوشش کرد تا دوباره این مجموعه را به دوران اوج خود بازگرداند. به همین علت برترین عنوان این مجموعه یعنی نفس وحش را عرضه کرد. بازی نفس وحش یکی از برترین عناوین تاریخ بازی های ویدئویی بوده و این موضوع از نمره این بازی هم تعیین است. داستان بازی بسیار زیبا بوده و از طرفی گیم پلی آن نیز به شدت زیباست. یکی از نکات مهم نفس وحش آزادی عمل بسیار زیادی است که به کاربر ارائه می دهد. به این شکل که شما می توانید به هر شکل که دوست دارید بازی را پیش برده و با دشمنان مبارزه کنید. همین موضوع باعث شده تا هواداران بسیار زیادی داشته باشد. همینطور اینکه نمره بسیار خوبی هم کسب بکند. تنها مشکل اینجاست که فقط روی یک پلتفرم یعنی نینتندو سوییچ وجود دارد.

استاردو ولی (Stardew Valley)

شرکت سازنده: Concerned Ape

سال عرضه: 2016

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 53 ساعت

پلتفرم: Nintendo Switch, PS4, Windows, Android

استاردو ولی از عناوینی است که برخلاف جریان رود حرکت می نماید. به این شکل که اگر بیشتر عناوین بازی به سمت خشن تر شدن و واقعی تر شدن می روند، این بازی یک روند کاملاً مخالف را پیش گرفته است. زمانی که شما بازی را آغاز بکنید، در ابتدا به شما می گوید که اگر از دنیای پر تنش و فشار خسته شدید، به استاردو ولی بیایید. داستان بازی استاردو ولی بسیار خاص بوده و می تواند متفاوت باشد. به همین علت به تصمیم های شما بستگی دارد. همینطور اینکه آزادی عمل شما در این بازی بسیار زیاد بوده و همین موضوع بازی را به شدت زیبا می نماید. یکی دیگر از موارد جالب طراحی استاردو ولی است. این بازی به شکل دو بعدی و پیکسلی بوده که طراحی آن را به شدت زیبا می نماید. همین موضوع هم باعث می گردد تا روی انواع مختلفی از دستگاه ها هم اجرا گردد.

ویچر 3: وایلد هانت (The Witcher 3: Wild Hunt)

شرکت سازنده: CD Projekt Red

سال عرضه: 2015

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 63 ساعت

پلتفرم: Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series S and X, Nintendo Switch, Windows

بازی ویچر 3 را می توان یکی از برترین عناوین فراوری شده در 10 سال اخیر دانست. این بازی هواداران به شدت زیادی داشته و باعث شد که سی دی پراجکت رد پیشرفت بزرگی در دنیای گیمینگ بکند. ویچر 3 از لحاظ داستانی به شدت قدرتمند بوده و گیم پلی بسیار خوبی هم دارد. دنیای بازی ویچر بسیار گسترده بوده و یکی از دلایل طولانی شدن این بازی همین دنیای آن است. نکته اینجاست که در هر کجای دنیای بازی ویچر 3 شما می توانید یک محتوای خاص پیدا کنید. به همین علت شما از گشت و گذار در بازی خسته نخواهید شد و به طور مداوم درگیر خواهید بود. در خصوص داستان بازی می توان گفت که به شدت قدرتمند است. از طرفی تداخل زیادی با کتاب ها نداشته و به همین علت افراد تازه کار نیز از آن به راحتی لذت خواهند برد. اخیراً هم شرکت سازنده این بازی را دوباره برای کنسول های نسل 9 عرضه نموده و بهبودهای زیادی روی ویچر 3 اعمال نموده است.

تاریک ترین سیاهچال (Darkest Dungeon)

شرکت سازنده: Red Hook Studio

سال عرضه: 2016

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 52 ساعت

پلتفرم: Windows, Nintendo Switch, Playstation 4, Xbox One

بازی تاریک ترین سیاهچال یک عنوان به شدت سخت در سبک نقش آفرینی و ترسناک است. این بازی به حدی سخت است که افراد کمی می توانند به غولآخر (Boss) پایانیی آن برسند. نکته دیگر طراحی بسیار خاصی این بازی است. به این شکل که بازی به طور کلی یک زمینه تاریک و خاص داشته و هر کرکتر نیز قابلیت خاص خود را دارد. به طور کلی این بازی می تواند بسیار ناامید نماینده باشد. به علت اینکه در صورت شکست شما روند بسیار زیادی را از دست خواهید داد. با این حال مجذوب نمایندهیت آن هم به همین موضوع مرتبط است. اگر شما از پس دشمنان قدرتمند در بازی بر بیایید، با یک عنوان بسیار زیبا با داستان مجذوب نماینده و محیط خاص روبرو خواهید بود.

فورتزا هورایزن 5 (Forza Horizon 5)

شرکت سازنده: Playground Games

سال عرضه: 2021

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 69 ساعت

پلتفرم: Xbox Series S and X, Xbox One, Windows

سری عناوین فورتزا هورایزن را می توان از برترین عناوین سبک رانندگی و ریسینگ دانست. این عناوین هواداران بسیار زیادی در دنیای داشته و کیفیت بالایی هم دارند. نکته اینجاست که فورتزا هورایزن یک عنوان دنیا باز است. به همین علت در کنار مسابقات شما تفریحات بسیار زیادی داشته و می توانید از آن لذت ببرید. به علت همین مأموریت های جانبی نیز بازی اصلاً خسته نماینده نبوده و به شدت مهیج است. مایکروسافت کوشش بسیار زیادی کرد تا این بازی واقعی هم باشد. به همین علت از تکنولوژی های مختلف صداگذاری استفاده نموده و تعداد ماشین های بسیار زیادی روی آن وجود دارد. از طرفی گشت و گذار در جاده های مکزیک به شدت لذت بخش بوده و دنیای بازی نیز بسیار مجذوب نماینده است.

عصر اژدها: تفتیش عقاید (Dragon Age: Inquisition)

شرکت سازنده: Bioware

سال عرضه: 2014

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 84 ساعت

پلتفرم: Xbox 360, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 3, Windows

عناوین عصر اژدها در سبک نقش آفرینی داشته و یکی از برترین بازی های منتشر شده به وسیله الکترونیک آرتز هستند. این عناوین کیفیت بسیار بالایی داشته و داستان بسیار خوبی هم دارند. تفتیش عقاید آخرین عنوان این مجموعه بوده و هواداران به شدت زیادی دارد. از طرفی دنیای بازی بسیار گسترده بوده و نسبت به یک عنوان که در سال 2014 عرضه شده بسیار پیشرفته تر است. داستان بازی نیز مجذوب نماینده بوده و در اصل مبارزات آن است که فاکتور اصلی تفتیش عقاید است. شما در این بازی به طور کامل می توانید مبارزات را برنامه ریزی نموده و میان کاراکترهای مختلف جابجا شوید. همینطور اینکه می توانید به شخصیت ها دستور دهید که چگونه و در چه زمانی مبارزه نمایند. تفتیش عقاید یک تجربه طولانی اما بسیار لذت بخش را در سبک نقش افرینی به شما ارائه می دهد.

فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7)

شرکت سازنده: Square Enix

سال عرضه: 1997 اصلی، 2020 بازسازی

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 120 ساعت

پلتفرم: PlayStation 2, Windows, PlayStation 4, PlayStation 5

بازی فاینال فانتزی 7 را می توان یکی از برترین عناوین نقش آفرینی ساخته شده در تاریخ بازی های ویدئویی دانست. این بازی هواداران به شدت زیادی در دنیای بازی های ویدئویی دارد و همین موضوع باعث شد تا شرکت سازنده در سال 2020 نیز این بازی را دوباره عرضه کند. این بازسازی به طور کامل از لحاظ گرافیکی و طراحی بازی را تغییر داد و باعث شد فاینال فانتزی 7 برای گیمرهای نو هم مجذوب نماینده بگردد. نکته اینجاست که این بازی یک عنوان به شدت طولانی است. فرقی ندارد که شما کدام نسخه از بازی را تجربه کنید. این بازی دارای یک داستان بسیار طولانی و محیط مجذوب نمایندهی بوده که باعث می گردد مدت زمانی که در بازی سپر می کنید، بسیار مجذوب نماینده باشد.

رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)

شرکت سازنده: Rockstar

سال عرضه: 2018

مدت زمان لازم برای اتمام بازی: 72 ساعت

پلتفرم: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S and X, Windows

بازی رد دد ریدمپشن 2 را می توان یکی از برترین عناوین عرضه شده در 10 سال اخیر دانست. این بازی با داستان بسیار زیبا و گیم پلی دقیق توانست توجه هواداران این مجموعه را به خود جلب کند. شماره 1 رد دد هم هواداران بسیار زیادی داشت و یک بازی بسیار با کیفیت بود. حال شماره 2 تمامی نکات مثبت شماره 1 را بهتر نموده و یک داستان بسیار زیبا را به آن اضافه نموده است. داستانی که به طور کامل ماجرای شماره 1 را نیز شرح می دهد و یک پیش عایدی بسیار زیباست. دنیای بازی نیز به شدت گسترده بوده و در تمامی قسمت های آن محتوا وجود دارد. به حدی که شما هرگز از تجربه آن خسته نشده و با اشتیاق به گشت و گذار می پردازید. سیستم اسب سواری نیز در بازی پیشرفت بسیار زیادی داشته که باعث شده شما هرگز از سیستم دیگری برای حمل و نقل استفاده ننموده و همیشه از این حیوان نجیب برای جابجایی بهره ببرید.

فال اوت 4 (Fallout 4)

شرکت سازنده: Bethesda

سال عرضه: 2015

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 75 ساعت

پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Windows, Also Upgradeable to 9th Gen

فال اوت 4 در زمان عرضه هواداران را تا حد زیادی ناامید کرد. به علت اینکه به طور کامل تمرکز خود را به سبک شوتر منتقل نموده و توجه کمتری به عنصر نقش آفرینی کرد. با این حال نمی توان گفت که فال اوت 4 یک عنوان بد است. بازی فال اوت 4 آزادی عمل بسیار زیادی را به شما می دهد و از طرفی داستان جالبی هم دارد. شما در این بازی می توانید کارهای متفاوتی انجام دهید و بتسدا نیز به برترین نحو از این بازی پشتیبانی نموده است. به حدی که پس از گذشت نزدیک به 7 سال از عرضه بازی، این عنوان همچنان یکی از برترین بازی های دنیا باز بوده و هواداران بسیار زیادی دارد. همینطور اینکه در طول زمان نسبت به قبل بهتر شده که نشان می دهد بتسدا به نظر کاربران توجه می نماید.

مانستر هانتر ورلد (Monster Hunter World)

شرکت سازنده: Capcom

سال عرضه: 2018

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 92 ساعت

پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Windows, Also Upgradeable to 9th Gen

بازی مانستر هانتر ورلد از عناوینی است که باید زمان زیادی برای آن بگذارید. این بازی به شدت طولانی بوده و از طرفی امکان دارد در مواقعی شما را ناامید کند. در اصل این بازی برای افرادی است که تمرکز زیادی روی بازی داشته و از طرفی از باخت ناامید نخواهند شد. به طور کلی داستان بازی محتوای خاصی ندارد. شما تعدادی قرارداد داشته و باید با توجه به آن ها هیولاهای بزرگ و خاصی را نابود کنید. نکته اینجاست که دنیای بازی پر از هیجان است. از طرفی مبارزات نیز بسیار سخت بوده و شما را به چالش می کشند. همینطور اینکه عنصر نقش آفرینی نیز به طور کامل تعیین است. به این شکل که شما باید ابزار مناسب را انتخاب نموده و به مبارزه بروید. به همین علت این بازی تجربه بسیار خاصی را به شما ارائه خواهد داد.

پرسونا 5 (Persona 5)

شرکت سازنده: Atlus

سال عرضه: 2016

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 96 ساعت

پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Windows, Also Upgradeable to 9th Gen

سری بازی پرسونا به طولانی بودن مشهور هستند. بازی پرسونا 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال این بازی آنچنان با کیفیت است که هواداران بسیار زیادی داشته و حتی افرادی که به سبک JRPG علاقه ندارند هم جذب آن شدند. پرسونا 5 یک عنوان بسیار خاص است. این بازی دارای مبارزات نوبتی (Turn Based) بوده و همین موضوع بازی را طولانی نموده است. از طرفی داستان آن نیز بسیار خاص بوده و برای هواداران انیمه یک بهشت است. از طرفی شرکت سازنده کوشش نموده تا پرسونا 5 خسته نماینده نباشد و بسیار هم پیروز عمل نموده است. به حدی که این بازی امتیازات بسیار بالایی دریافت کرد و به شدت مورد توجه گیمرها و منتقدان نهاده شد.

الدن رینگ (Elden Ring)

شرکت سازنده: Fromsoftware

سال عرضه: 2022

مدت زمان مورد احتیاج برای اتمام بازی: 50 تا 70 ساعت بنابر مسیر انتخابی شما

پلتفرم: Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S and X, PlayStation 5, Windows

بازی الدن رینگ را می توان یکی از برترین عناوین چند سال گذشته دانست. این بازی با داستان بسیار زیبا و محیط فوق العاده یکی از برترین امتیازها را در میان عناوین نسل 9 دریافت کرد. الدن رینگ به طور کلی یک عنوان سخت است. به همین علت به خودی خود می تواند طولانی باشد. از طرفی دنیای بازی نیز بسیار گسترده بوده که همین باعث توسعه بازی می گردد. در کنار آن الدن رینگ یک داستان بسیار پیچیده و روند سختی دارد. به همین علت شما احتیاج دارید تا به طور دائم راهنما کنارتان باز باشد. با این حال این بازی ارزش تمامی این زحمت ها را دارد. طراحی دنیای الدن رینگ نیز به شدت زیبا بوده که نشان می دهد طراحان زمان زیادی را صرف ساخت این بازی کردند. از طرفی داستان بازی نیز با وجود پیچیدگی به شدت زیبا بوده و چندین پایانی مختلف دارد. همین موضوع باعث شده تا الدن رینگ ارزش چندین بار تجربه را داشته باشد.

در پایان باید گفت که عناوین بسیار زیادی وجود دارند که می توانند زمان زیادی برای اتمام بگیرند. بعضی از عناوین به علت سختی زیاد موجب خواهند شد تا شما زمان زیادی را برای اتمام آن ها صرف کنید. برای مثال مجموعه دارک سولز و دیمن سولز به همراه بلادبورن به این شکل هستند. با این حال روند کلی بازی چندان طولانی نیست و این سختی آن است که موجب طولانی شدن آن ها می گردد. حال در این فهرست بیشتر عناوین چندان سخت نبوده و در اصل یک داستان طولانی دارند. همینطور اینکه محیط این بازی ها بسیار گسترده بوده که می تواند ساعت ها شما را درگیر بکند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین بازی های طولانی که در تعطیلات عید تجربه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی های طولانی که در تعطیلات عید تجربه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید