برترین برند سرامیک خودرو

به گزارش مقاله های علمی، آیا برترین برند سرامیک خودرو را می شناسید؟ توجه داشته باشید اگر در انتخاب سرامیک و انواع پولیش خودرو اشتباه کنید، آسیب زیادی به اتومبیل شما وارد می گردد. بنابراین ضروری است در این مورد دقت کنید.

برترین برند سرامیک خودرو

با مقاله های علمی همراه باشید تا در مورد برترین برند سرامیک خودرو و مزایای آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

چنانچه در مورد سرامیک خودرو احتیاج به مشاوره و خدمات دارید، می توانید به وسیله سایت خدمات مقاله های علمی ضمن مشاهده قیمت سرامیک خودرو در محل سفارش خود را ثبت کنید و با متخصصان مقاله های علمی به صورت رایگان مشورت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

پوشش نانوسرامیکی خودرو

پوشش نانو سرامیکی نوعی پلیمر مایع است که روی بدنه خودرو ریخته می گردد. زمانی که پوشش نانو سرامیکی را اجرا می کنید، پلیمر مایع، با رنگ بدنه خودرو پیوند محکمی برقرار می نماید.

نتیجه این پیوند بدین توضیح است که، با ایجاد یک لایه هیدروفوبیک، بدنه خودرو از هرگونه آسیبی محافظت می گردد. علاوه بر نقش محافظتی، وجود این لایه نیز سبب براق بودن و درخشندگی خوردرو می گردد.

از دیگر خاصیت های پوشش نانوسرامیکی می توان به خاصیت آبگریزی این محصولات اشاره نمود. وجود این پوشش به نظافت خودرو نیز کمک زیادی می نماید. ذرات ریز نانو، رنگ بدنه خودرو را ترمیم کرده و از ایجاد هرگونه خط و خشی جلوگیری می نمایند.

معرفی برترین برند سرامیک خودرو

دانستن این موضوع شاید برای شما جالب باشد که بسکمک از افراد قبل از خرید خودرو در پی پوشش نانو سرامیکی با کیفیت و برترین برند سرامیک خودرو می گردند.

پوششی از یک برند معتبر و با سابقه که بتواند عملکردی عالی داشته باشد. این نکته بدین معنی است که داشتن یک پوشش نانو سرامیک مناسب، چه مقدار بر زیبایی و مراقبت از خودرو تاثیر گذار است. در ادامه مقاله برترین مارک سرامیک خودرو را برای شما معرفی می کنیم.

1. برترین برند سرامیک خودرو؛ برند مفرا

در فهرست برترین برند سرامیک خودرو، می توانیم از برند خوشنام ایتالیایی مفرا نام ببریم. از بنیان گذار برند معروف مفرا، به عنوان شخصی خلاق در ساخت محصولات نظافتی خودرو یاد می گردد، فردی که به یک نماد و الگو برای طراحی چنین محصولاتی تبدیل شده است.

برندی که توانسته است با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری به یکی از برترین برندهای پوشش نانو سرامیکی خودروها تبدیل گردد.

از ویژگی های شاخص این کمپانی می توانیم به تنوع بی نظیر محصولات این شرکت اشاره کنیم. بچه ها موسس برند مفرا، با الگو گرفتن از متد کاری پدرشان، بعد از مدت زمان نیم قرن، برندی با نان لابوکاسماتیکا ایجاد کردند. این برند مدرن نیز همانند مفرا، جزو برندهای حرفه ای محصولات مراقبتی و نظافتی اتومبیل ها شناخته می شوند.

خاصیت آنتی استاتیکی محصولات برند مفرا، وجود هر گونه گردو غبار را از روی بدنه خودرو دفع می نمایند. محصولات این کمپانی ها با داشتن خاصیت درخشندگی، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، از خودرو نیز محافظت می نمایند. بعلاوه وجود خاصیت ضد الکتریسیته بودن محصولات، شما را برای داشتن یک خودرو تمیز در مدت زمان طولانی تری کمک می نماید.

2. برند سوناکس؛ قدیمی ترین و برترین برند سرامیک خودرو

اگر در پی باسابقه ترین برند در میان برترین برند سرامیک خودرو در زمینه محصولات مراقبتی و نظافتی خودرو هستید، ما شما را با برند سوناکس آشنا می کنیم. برندی آلمانی که تا به امروز توانسته محصولات خود را به بیش از 100 کشور دنیا صادر کند. بسته بندی شیک و دارا بودن محصولات متنوع از خصوصیات برند سوناکس محسوب می گردد. از دلایل محبوبیت و ماندگاری برند سوناکس، می توانیم به کیفیت بالای محصولات این کمپانی اشاره کنیم.

در محصولات نانو سرامیک سوناکس وجود پوششی آبگریز و بادوام، خودروی شما را از هر گونه آسیبی محافظت می نماید. با استفاده از این پوشش رنگ اتومبیل نیز ثابت نگه داشته می گردد. با استفاده از اسپری های داخل پک ها پوششی برای جلوگیری از جذب گر دو غبار روی بدنه خودرو شکل می گیرد؛ پوششی که همزمان می تواند ار آسیب های شیمیایی نیز جلوگیری کند.

برند سوناکس؛ قدیمی ترین و برترین برند سرامیک خودرو

3. برند آمریکایی سیستم ایکس ؛ باکیفیت ترین و برترین برند سرامیک خودرو

رمز موفقیت برند سیستم ایکس همیشه، حفظ کیفیت محصولات بوده است. این برند خوشنام آمریکایی در بیش از 20 کشور نماینده رسمی دارد. با استفاده از محصولات کمپانی سیستم آیکس از هر گونه ایجاد خط و خش بدنه خودرو پیشگیری کنید. تمام محصولات سیستم ایکس آبگریزی بالایی دارند. سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس، به براق بودن و درخشندگی خودرو کمک زیادی می نمایند. با قرارگیری این پوشش روی بدنه اتومبیل، نظافت خودروی راحت و آسانی را تجربه خواهید کرد.

برند آمریکایی سیستم ایکس؛ باکیفیت ترین و برترین برند سرامیک خودرو

4. برند هندلکس؛ برترین برند سرامیک خودرو

در فهرست معرفی برترین برند سرامیک خودرو، برند هندلکس جزو پرچم داران این صنعت شناخته می گردد. هندلکس فعالیت خود را در سال 2007 میلادی آغاز کرده است. در زمینه دیتیلینگ، برند تایوانی هندلکس، دارای تنوع زیادی در محصولات است. کیفیت بالا در ساخت محصولات و استفاده از فناوری نانو جزو برجسته ترین خصوصیات این برند نام آشنا شناخته می گردد.

پوشش قدرتمندی که محصولات برند هندلکس ایجاد می نمایند، نقش بسزایی روی درخشندگی خودرو و شفافیت آن دارند. از برخی از فراوریات این برند می توانید برای سطوح پلاستیکی و فلزی بهره ببرید. متناسب با روش نگهداری و شرایط آب وهوایی مدت زمان عمر هر محصولی می تواند متفاوت باشد. به علت بالا بودن مقاومت شیمیایی نانو سرامیک های هندلکس، خراش های کوچک روی بدنه خودرو از بین می روند. با اجرا کردن پوشش نانو سرامیکی، از خوردگی، فرسودگی و جذب گرد وغبار جلوگیری کنید.

برند هندلکس؛ برترین برند سرامیک خودرو

5. برند مایوینچی

با یک برند مطرح و معتبر، متعلق به کشور انگلستان آشنا شویم. برند مایوینچی، تمام استاندارد های لازم را در فراوری محصولات خود به کار می برد و بدون شک می تواند در گروه برترین برند سرامیک خودرو قرار بگیرد. با داشتن حرفه ای ترین نیروهای متخصص در این زمینه، فراوریات خود را در بالاترین سطح کیفی برای مشتریان عرضه می نماید. این برند خوشنام انگلیسی، با محصولات منحصر به فردی که دارد، توانسته چهری تازه از دیتیلینگ خودرو را در دنیا به نمایش بگذارد. بدون هیچ شکی از برند مایوینچی می توان به عنوان برترین برند سرامیک خودرو در دنیا نام برد؛ چراکه تمامی محصولات این کمپانی جزو باکیفیت ترین و بادوام ترین محصولات بازار محسوب می شوند.

پوشش نانو سرامیکی برند مایوینچی با داشتن فرمولاسیون قدرتمند، پیوندی محکم با بدنه اتومبیل برقرار می نمایند. نتیجه این پیوند محکم را شما می توانید در براق بودن و درخشندگی فوق العاده بالای بدنه خودرو مشاهده کنید. از دیگر مزیت های پوششش نانو سرامیکی محصولات برند انگلیسی، محافظت از خودرو در برابر آفتاب سوختگی است. سرامیک بدنه خودرو مایوینچی، با داشتن عملکردی عالی، خودرو شما را در برابر آسیب های شیمیایی و خط و خش در امان نگه می دارد. با استفاده از محصولات این شرکت، خودروی خود را با کیفیتی همانند کیفیت روز اول در دست خواهید داشت.

برند مایوینچی؛ برترین برند سرامیک خودرو با فرمولاسیون قدرتمند

معرفی برندهای مطرح در زمینه دیتیلینگ خودرو

1. برند SPTA

از کمپانی های پیشتاز در عرصه دیتیلینگ می توان از برند اس پی تی ای نام برد. برندی که محصولات فوق العاده ای را در این زمینه به بازار معرفی کرده است. استفاده راحت، عملکردی عالی، تنوع زیاد، طول عمر و کیفیت بالا از ویژگی های محصولات این کمپانی شناخته می گردد. تکنولوژی که در ارائه محصولات این شرکت به کار گرفته می گردد برترین نتیجه را برای مشتریان به همراه دارد. این کمپانی به تازگی در این عرصه آغاز به فعالیت کرده است، با این حال، در این مدت زمان کوتاه توانسته توجه بسکمک از دیتیل کاران را به سمت خود جلب کند.

2. برند منزرنا

از سال 1888 برند منزرنا، استاندارد های لازم را برای فراوری مواد پولیش حرفه ای تدوین کرده است. مشتریان این کمپانی افرادی حرفه ای هستند که در پی بالاترین کیفیت و استاندارد می گردند. در فرمولاسیون پیشرفته محصولات برند منزرنا، به احتیاجهای دقیق مشتریان کاملا توجه شده است. این رفتار شرکت سبب شده تا منزرنا متخصص و رهبر تکنولوژی صنعت پولیش شناخته گردد. تمام محصولات این برند، بنابر اصل کامل بودن، با کیفیتی بالا و کارایی مالی عرضه می شوند.

3. برند فلکس

در فهرست معرفی برترین برندهای دیتیلینگ، برند فلکس با قدمتی نزدیک به صد سال جایگاهی محکم دارد. فلکس جزو کمپانی هایی است که در زمینه ساخت و فراوری ابزار آلات برقی فعالیت می نماید. محصولات این شرکت با کیفیت بالا و ماندگاری زیادی که دارند در رابطه با خدمات خودرو کمک های بسکمک داشته اند.

شرکت فلکی همیشه ابزارالات پیشرفته ای رو برای انجام کارهایی مانند پولیش و یا ریکاوری رنگ خودرو طراحی کرده اند.محصولاتی که با فناوری پیشرفته برای حرفه های تخصصی فراوری می شوند.این شرکت با استراتژی بهبود تجارت، در سال 2013 میلادی به شرکت چورون ملحق شد. شرکت چورون در کشور هنگ کنگ مستقر است و در شهر نانجینگ چین چندین کارخانه دارد.

4. برند وورث

کمپانی وورث متعلق به کشور آلمان است. این برند با ارائه محصولات مراقبتی خودرو هواداران زیادی در میان کسانی که به شکل حرفه ای دیتیلینگ را دنبال می نمایند پیدا کرده است. برند وورث 4 پولیش ماشین کلیدی را به بازار معرفی کرده است. برای لایه برداری و بعلاوه حذف آسیب هاب رنگ اتومبیل، پولیش زبر p10، برترین گزینه بوده و پیشنهاد می گردد با پد سبز ورث روی بدنه خودرو انجام گردد.

محصول بهدی برند وورث با خاصیت لایه برداری و مقدار براقیت میانه یک گزینه عالی برای پولیش کاری مرحله دوم محسوب می گردد. محصولی به نام p20، پولیش نیه زبر ای که توصیه شده با پدآبی ورث روی بدنه قرار بگیرد.

5. برند مگوایرز

برند مگوایرز جزو قدیمی ترین و البته شناخته ترین برندهای محصولات مراقبتب خودرو است. این برند آمریکایی گستره متنوعی از پولیش ها رو شامل می گردد. برند مگوایرز برای قدرت لایه برداری پولیش های خود آن ها را تا عدد 12 درجه بندی می نماید. زبرترین پولیش برند آمریکایی مگوایرز، M100 و M105 بوده که از لحاظ لایه برداری امتیاز کامل 12 از 12 را به دست آورده است.محصولات این شرکت، قدرت لایه برداری بالایی دارند و با سرعت بالایی آسیب هاب اتومبیل را از بین می برند.از لحاظ مالی نیز گالن های پولیش های مگوایرز ارزان است و می توان تعداد خودروی بیشتری را با استفاده از آنها کاملا پولیش کاری کرد.

6. برند مادرز

در حوزه دیتیلینگ خودور، نام برند مادرز به کثرت شنیده می گردد. برند امریکایی که تنوع زیادی در ارائه محصولات نشان داده است.در محصولات مراقبتب خودرو از شامپو تا سایر تجهیزات نظافتی، واکس، پولیش و… نام برند مادرز را می توانید در تمام موارد مشاهده کنید.

سخن پایانی

پوشش های نانو سرانیک از جمله محصولاتی هستند که برای درخشندگی بدنه خودرو و محافظت از آن امری ضروری محسوب می شوند. در این مقاله ما به این موضوع پرداختیم و از برترین برند سرامیک خودرو برایتان سخن گفتیم.

برند هایی که جزو برترین و محبوب ترین برندهای نانو سرامیک در دنیا شناخته می شوند. با این حال، لازم به یادآوری است که به لحاظ عملکردی تفاوت فاحشی میان محصولات برندهای مختلف وجود ندارد و تفاوت اصلی در ویژگی هایی مانند زمان کارکرد، مقدار براقیت و…

سوالات متداول

برترین برند های سرامیک خودرو کدام برندها هستند؟

امروزه برندهای با کیفتی در بازار سرامیک خودرو فعالیت می نمایند. ما در این مقاله به این برند های معروف اشاره نمودیم. و البته برترین برند برای سرامیک خودرو با تجه به مدا خودور شما معین می گردد.

برند سرامیک سوناکس چه عملکردی دارد؟

برند سوناکس، برندی آلمانی است که در تمام دنیا کاملا شناخته شده است. محصولات این کمپانی بسیار با کیفیت بوده و جزو برترین بندهای سرامیک خودرو محسوب می گردد.

برترین و ارزانترین سرامیک بدنه خودرو را از چه برندی می توان تهیه کرد؟

در بازار انواعی از پوشش های نانو سرامیک را می توانید مشاهده کنید. هر کدام از آن ها برای خودرویی مناسب هستند. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و همین طور مدل اتومبیل، از میان م.حصولات متنوع، می توانید پوشش نانو سرامیک خودروی خودتان را انتخاب کنید

منبع: آچاره

به "برترین برند سرامیک خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند سرامیک خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید