تفویض اختیارات نو دولت به ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران

به گزارش مقاله های علمی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران، از تفویض اختیارات جدیدی از طرف دولت به این ستاد اطلاع داد.

تفویض اختیارات نو دولت به ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران

به گزارش مقاله های علمی، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران اظهار کرد: طبق روال هر یکشنبه جلسه ستاد تسهیل استان برگزار می گردد که در این جلسه 13 طرح مورد آنالیز نهاده شد که 5 مورد در حوزه تامین اجتماعی و مابقی در زمینه مالیاتی، بانک و محیط زیست بودند.

وی ادامه داد: ظرفیت هایی از قبل در اختیار ستاد تسهیل به منظور یاری به واحدهای فراوریی نهاده شده بود. ضمن اینکه این موارد برقرار است و تفویض اختیارات جدیدی از طرف دولت به ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران انجام می گردد که یاری موثری برای واحدهای فراوریی است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران عنوان نمود: عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل از زمانی که هیئت خبرگان بانکی شکل گرفته، به حداقل رسیده و عموما مصوبات ستاد اجرایی می گردد؛ حدود 25 درصد مصوبات سال گذشته اجرا نشده بود که اکنون اگر مصوبه ای اجرا نگردد در جلسه بعد اصلاحیه در دستور قرار می گیرد تا مصوبات اجرایی گردد.

عسگری سپس در خصوص سرعت انجام مصوبات گفت: در حوزه بانکی قدری سرعت عمل پایین تر است چرا که پرداخت تسهیلات مستلزم فرایند طولانی است، اما در موضوعات مالیاتی، تامین اجتماعی و محیط زیست مصوبات مربوط به واحدهای فراوریی به سرعت اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تفویض اختیارات نو دولت به ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفویض اختیارات نو دولت به ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید