عیدی: مشکل دریافت سرویس داشتیم

به گزارش مقاله های علمی، مشکل دریافت سرویس در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان گریبانگیر شاگردان اعظم عیدی، سرمربی تیم مهرسان تهران شد.

عیدی: مشکل دریافت سرویس داشتیم

اعظم عیدی، سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان در این خصوص به خبرنگار ورزشی مقاله های علمی گفت: علت بازی بد شاگردانم را واقعا نمی دانم این اتفاق در ده بازی قبل برای من نیفتاده بود.

اعظم عیدی مشکل شاگردانش را دریافت سرویس مطرح نمود و اضافه کرد: مشکل اساسی سال های گذشته تیم من دریافت سرویس بود. سال جاری تا امروز که بازی یازدهم ما در لیگ برتر بود اصلا مشکل دریافت نداشتم، اما در این بازی مشکل اساسی شاگردانم دریافت بود و متاسفانه وقتی دریافت زمین خراب گردد کلیه مهره های توی زمین فلج می شوند و از کار می افتند.

وی گفت: شاگردانم در روی تور و دفاع خوب بودند، اما مشکل اساسی دریافت سرویس بود که واقعا تیم را فلج می نماید.

سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان حضور مربی خارجی تیم ملی و تماشای بازی را در شکست تیمش رد کرد و ادامه داد: من از دو روز قبل از بازی به شاگردانم اعلام نموده بودم که مربی خارجی بازی را نظاره خواهد نمود و آنها هم خیلی ذوق زده بودند، اما فکر نمی کنم حضور او استرسی ایجاد نموده باشد.

وی اضافه کرد: شاگردانم خیلی شاد بودند که یک مربی خارجی بازی آنها را از نزدیک نگاه می نماید و هیچ حس بدی نداشت. آنها در تمرینات فکر آماده ای داشتند، اما فکر می کنم بیشتر از توان شان می خواستند کار نمایند که به خراب شدن بازی منتج شد.

عیدی درخصوص بازی بعدی تیمش با ریف اصفهان گفت: بعد از این مسابقه با ریف اصفهان بازی داریم که برای این مسابقه آماده شان می کنم و به پیروزی در سه ست فکر می کنم، چراکه آن پیروزی شاید فرایند این شکست را عوض و روحیه شاگردانم تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عیدی: مشکل دریافت سرویس داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی: مشکل دریافت سرویس داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید