شناخت آدم ها در سفر، مهارتی که سفر به شما می آموزد

به گزارش مقاله های علمی، حتما برایتان پیش آمده که با یکی از دوستانتان که گردشگر و همیشه در حال سفر است به یک بار یا رستوران می روید و او بدون اینکه سایر دوستان شما یا افراد درون آن مکان را بشناسد، شخصیت آن ها را تحلیل می کند و فکر آن ها را می خواند. مسلما اگر چنین چیزی را ببینید شگفت زده می شوید اما این مهارتی است که در طول سفرهای مداوم به وجود می آید و از راه دقت در حرکات، صحبت ها، زبان بدن، طرز لباس پوشیدن و چگونگی گفتگوها به انجام می رسد. در نوشتار شناخت آدم ها در سفر، به بررسی این نکته می پردازیم که چگونه سفر کردن باعث می شود شناخت آدم ها و خواندن فکر آدم ها برای ما آسان تر شود و در انجام آن مهارت پیدا کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

شناخت آدم ها در سفر، مهارتی که سفر به شما می آموزد

چگونه مهارت خواندن فکر و شناخت آدم ها در سفر تقویت می شود

بعد از سال ها سفر کردن و سعی در ارتباط برقرار کردن با انسان هایی که به زبان های دیگر صحبت می کنند. استفاده از زبان اشاره برای بازگو کردن نیازها، به دقت بررسی کردن حرکات صورت دیگران برای دانستن احساسات آن ها، تماشا انواع مختلف آدم ها و انواع شخصیت ها و تماشا کردن نوع ارتباط برقرار کردن آن ها باعث می شود در مورد اینکه چگونه در مورد آدم ها و شخصیت آن ها سرنخ و اطلاعات کسب کنید چیزهای بسیار زیادی بیاموزید. سفر کردن به شما می آموزد و شما را طوری تغییر می دهد که هرگز متوجه آن نمی شوید؛ وقتی سفر می کنید، همیشه نمی توانید متوجه شوید دیگران چه می گویند؛ زیرا خیلی از اوقات زبان آن ها را نمی دانید. در این گونه مواقع است که ارتباطات غیر کلامی بسیار اهمیت پیدا می کنند. رفتار آدم ها، حرکات آن ها، نمایش احساسات در چهره هایشان، طرز ارتباط برقرار کردن آن ها و تن صدایشان همه و همه به شما کمک می کنند تا متوجه شوید چه چیزی می خواهند به شما بگویند یا با نگاه کردن به طرز ایستادن و نگاه کردن آن ها بفهمید در مورد یک چیز خاص چه احساسی دارند.

فکریت دیگران نسبت به مهارت شما در خواندن فکر آدم ها

هر چقدر بیشتر سفر کنید، بیشتر با آدم های متنوع ارتباط برقرار می کنید و در این کار مهارت بیشتری پیدا می کنید. این یک مهارت فوق العاده است. بسکمک از اوقات وقتی می گویید می توانید فکر آدم ها را بخوانید، دیگران آن را به عنوان چیز بدی در نظر می گیرند و دید خوبی به آن ندارند. شاید به نظرشان می رسد که شما در حال سریع قضاوت کردن دیگران هستید. اما این اصلا درست نیست. دانستن فکر دیگران و خواندن فکر آن ها به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا راننده واقعا در حال میان بر زدن است یا قصد دیگری دارد که مغازه دار بهترین تخفیف را به شما عرضه کرده یا در حال گران فروشی می باشد یا افرادی که بتازگی با آن ها در میهمان خانه آشنا شده اید، در مورد چیز خاصی شوخی می کنند یا کاملا جدی هستند. ما در حین ارتباط برقرار کردن با دیگران، در مورد خودمان و اینکه چه احساسی داریم، بیشتر می فهمیم. سفر کردن به دور دنیا به ما می آموزد چگونه فکر آدم ها را بخوانیم و موقعیت ها را پیش بینی کنیم زیرا وقتی در سفر هستیم، آدم های مختلفی را در موقعیت های متفاوت و به طور روزانه و مداوم می بینیم. همین به ما کمک می کند که این مهارت خود را تقویت کنیم و حتی بعد از سفر و در زندگی عادی، آن را به کار ببندیم.

منبع: همگردی

به "شناخت آدم ها در سفر، مهارتی که سفر به شما می آموزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت آدم ها در سفر، مهارتی که سفر به شما می آموزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید