شکست تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل ازبکستان در پرزیدنت کاپ، قاسمی برترین بازیکن شد

به گزارش مقاله های علمی، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان نخستین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی دنیا در بخش پرزیدنت کاپ را واگذار کرد.

شکست تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل ازبکستان در پرزیدنت کاپ، قاسمی برترین بازیکن شد

به گزارش مقاله های علمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در اولین ملاقات خود در مسابقات پرزیدنت کاپ با نتیجه 37 بر 32 مقابل ازبکستان باخت.

در این ملاقات که از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) شروع شد، تیم ملی بانوان بازی را خوب شروع کرد و چند امتیاز نیز از حریف پیش افتاد، اما در ادامه بازیکنان سرعتی ازبکستان به بازی بازگشتند و توانستند نیمه نخست را با نتیجه 20 بر 18 به سرانجام برسانند.

در نیمه دوم نیز کوشش ملی پوشان کشورمان نتیجه نداد و در نهایت با نتیجه نزدیک 37 بر 32 نخستین بازی خود را در مسابقات پرزیدنت کاپ واگذار کردند.

در سرانجام این ملاقات که در جریان مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا 2021 برگزار می گردد، الناز قاسمی عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست آورد. قاسمی در این ملاقات عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و پیروز به زدن 9 گل شد و در سرانجام عنوان ارزشمندترین بازیکن این ملاقات را به خود اختصاص داد.

شاگردان عزت الله رزمگر و خدیجه قانع روز شنبه 20 آذر ماه در دومین ملاقات خود در مسابقات پرزیدنت کاپ از ساعت 17:30 به مصاف آنگولا می فرایند .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکست تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل ازبکستان در پرزیدنت کاپ، قاسمی برترین بازیکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل ازبکستان در پرزیدنت کاپ، قاسمی برترین بازیکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید