بچه ها تهرانی در فرهنگسرای بهمن ستاره شناس می شوند

به گزارش مقاله های علمی، بچه ها ساکن محله های تهران می توانند با حضور در فرهنگسرای بهمن و شرکت در برنامه نهال کتاب با اصول و مبانی علم ستاره شناسی آشنا شوند.

بچه ها تهرانی در فرهنگسرای بهمن ستاره شناس می شوند

مقاله های علمی - رضا نیکنام : این روزها آشنایی بچه ها با مبانی علوم نوین و کسب مهارت های فردی و اجتماعی به نوعی از تامین نان شب هم واجب تر شده است. از همین روی کتابخانه تخصصی بچه ها فرهنگسرای بهمن در برنامه هفتگی نهال کتاب با حضور علیرضا ولی کمک کارشناس کانون نجوم فرهنگسرای بهمن، ضمن ساخت ماکت بعضی عناصر علمی مثل ساعت آفتابی، بچه ها را با مبانی علم نجوم و سیارات و بعضی ستارگان آشنا و با بیان ساده موقعیت سیاره زمین در قاموس منظومه شمسی را برای بچه ها 5 تا 10سال، بازگو می نماید.

لازم به ذکر است؛ برنامه علمی آموزشی نهال کتاب روزهای پنجشنبه از ساعت 10تا 12 در کتابخانه تخصصی باران فرهنگسرای بهمن برگزار می گردد و این کتابخانه در برنامه هفتگی نهال کتاب با مشارکت کانون نجوم زاوش، بچه ها را با ستارگان و مبانی علم نجوم آشنا می نماید.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از برنامه های کتابخانه باران می توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید علیرضا وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه نموده یا با شماره تلفن : 55058437-021تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بچه ها تهرانی در فرهنگسرای بهمن ستاره شناس می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها تهرانی در فرهنگسرای بهمن ستاره شناس می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید