تزریق فیلر لب چطور انجام می گردد و چقدر ماندگاری دارد؟

به گزارش مقاله های علمی، تزریق فیلر به لب یک عمل زیبایی رایج است که می تواند لب های پرتر و حجیم تری برای شما به ارمغان بیاورد؛ در واقع این روزها فیلر تزریقی رایج ترین روش بزرگ کردن لب است.

تزریق فیلر لب چطور انجام می گردد و چقدر ماندگاری دارد؟

انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد که می توان آن ها را به لب ها و نواحی اطراف دهان تزریق کرد؛ اما رایج ترین فیلرهای موجود برای تزریق به لب حاوی اسید هیالورونیک هستند، مثل فیلر اسمایل از برند ایرانی اینووسنس.

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که به طور معمول در بدن یافت می گردد؛ این ماده با جذب مولکول های آب در اطراف خود به افزایش حجم لب های شما یاری می نماید.

تکنیک های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارد؛ این تکنیک ها زمانی که به وسیله یک پزشک ماهر اجرا شوند، نتیجه ای که به دست می آید لب هایی طبیعی، متعادل و هماهنگ با فرم صورت برای شما خواهد بود و بالعکس اگر برای تزریق فیلر به یک پزشک نابلد مراجعه کنید ممکن است آسیب ببینید.

فیلر لب

در ادامه این مطلب، به آنالیز تکنیک ها و روش های مختلف تزریق فیلر لب می پردازیم و درباره مدت زمان ماندگاری فیلر لب و عوامل موثر بر آن صحبت می کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تکنیک های مختلف تزریق فیلر لب

امروزه بزرگ کردن لب ها با استفاده از فیلرهای پوستیِ هیالورونیک اسید به طور فزاینده ای در سراسر دنیا محبوب شده، زیرا اغلب تصور می گردد که لب های بزرگ تر، مجذوب نماینده تر هستند. هدف از عمل بزرگ کردن لب، دستیابی به لب هایی صاف و پر با ظاهری طبیعی است؛ یکی از برترین برندهای فیلر موجود در بازار برای تزریق در ناحیه لب و دستیابی به برترین نتیجه، فیلر اسمایل اینووسنس است که به طور اختصاصی برای این ناحیه طراحی شده و از دوام خوبی برخوردار است.

تزریق فیلر لب یک تصمیم شخصی است و پیگیری تصمیمات و خواسته های شخصی می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما یاری کند.

فقط قبل تزریق فیلر لب، باید:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.
  • انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید.
  • نداشتن عفونت فعال در دهان، از جمله آفت یا تبخال.

در ادامه روش ها و تکنیک های مختلف تزریق فیلر لب را برای رسیدن به برترین نتیجه ممکن آنالیز می کنیم.

تزریق به شیوه سنتی

محبوب ترین روش استفاده از فیلر لب با سوزن های معمولی است. پزشک از سوزن های قطور و نوک تیز برای تزریق فیلرهای اینووسنس به چند مکان خاص روی لب های شما استفاده می نماید که ممکن است منجر به خونریزی جزئی گردد، سپس به آرامی منطقه را ماساژ می دهد تا فیلر به طور یکنواخت پخش گردد و خطر گلوله شدن آن کم گردد. فیلرهای استاندارد لب معمولاً به صورت افقی به لب تزریق می شوند و در نتیجه توزیع یکنواخت حجم و حالت پری ایجاد می نمایند. فیلرهای اینووسنس گزینه مناسبی برای اجرای این روش تزریق هستند.

تکنیک روسی

تزریق فیلر لب به شیوه روسی از عروسک های تودرتوی روسی و لب های کاملا کوبیده شده آن ها الهام گرفته شده است. با تزریق حجم اضافی و لیفت وسط لب ها، روش روسی، لب های شما را شبیه قلب می نماید، در حالی که کناره های لب ها به طور معقولی در یک راستا با صورت باقی می مانند. محصول نهایی شبیه عروسک است و در عین حال پری و چاق بودن طبیعی را دارد. این تکنیک تزریق به جای حجم بیشتر کل لب ها، بیشتر بر مرکز لب ها تأکید می نماید و به شما ظاهر عروسکی دلخواهتان را می دهد.

تفاوت بین روش سنتی تزریق فیلر لب و روش روسی چیست؟ برای تزریق فیلر لب به روش روسی، پزشک شما از سرنگ کوچک تری استفاده می نماید و مقادیر کمی از فیلر را به صورت عمودی تزریق می نماید و به جای کل لب ها روی وسط لب ها متمرکز می گردد. برترین فیلر برای انجام این تکنیک فیلر اسمایل اینووسنس است که به صورت اختصاصی برای ناحیه لب طراحی شده است.

تکنیک تزریق لب های قلوه ای

هدف تکنیک تزریق لب های قلوه ای، مدیریت شکل و حجم لب ها است. سوزن چندین بار در ناحیه لب سفید فرو می رود و مرکز آن را هدف قرار می دهد. اسید هیالورونیک در حین برداشتن سوزن تزریق می گردد تا حجم مناسب داخل ناحیه عضلانی لب ایجاد گردد و ساختارهای ستون مانندی ساخته گردد که از لب سفید بیرون زده است، اما برای جلوگیری از پر شدن ناحیه لبه لب، رول سفید را به طور کامل پر نمی نمایند؛ کانتور فیلتروم نیز در این روش تقویت خواهد شد.

تزریق فیلر لب

این تکنیک با تنظیم فشار روی سرنگ و زیر نظر گرفتن موقعیت نوک سوزن، حجم و کانتور لب های شما را مدیریت می نماید. از سوی دیگر، لب های جوان به حجم بیشتری در قسمت مرکزی احتیاج دارند تا ظاهری شیک داشته باشند، در حالی که بیماران مسن ممکن است بازسازی کانتور لب را انتخاب نمایند.

تکنیک جوانسازی لب

هدف از تکنیک جوانسازی لب ها بازگرداندن ظاهری جوان به لب ها است. در این روش پزشکان، فرآیندهای خاص پیری را که بر لب بیمار و ناحیه اطراف دهان تأثیر می گذارد را در نظر می گیرند و از روش های درمانی مختلف برای برطرف مسائل ایجاد شده استفاده می نمایند. ناحیه لبه های قرمز لب، ستون های فیلتروم و حجم پوست، همگی باید به عنوان بخشی از فرایند جوان سازی لب ترمیم شوند. حداقل دو محصول با ویژگی های متمایز برای رسیدگی به انواع بافت های لب در این تکنیک لازم است که برای این منظور ما به شما فیلرهای اسمایل و سیلک اینووسنس را پیشنهاد می کنیم.

این روش جایگزین حجم از دست رفته لب و خطوط اطراف دهان می گردد و در عین حال ساختار لبه قرمز، لب سفید و ستون های فیلتروم را بازسازی می نماید. فیلرهای اسمایل و سیلک اینووسنس برترین انتخاب ها برای اجرای این روش هستند چون به طور اختصاصی برای تزریق در این ناحیه طراحی شده اند.

ماندگاری فیلرهای لب چقدر است؟

فیلرهای لب معمولا بین 6 تا 12 ماه دوام می آورند. با این حال، این مسأله بستگی به سن شما و سرعت متابولیسم (تجزیه کالری ها) بدن تان دارد. افراد جوان تر معمولا کالری را سریع تر می سوزانند، بنابراین فیلرهای لب برای آن ها دوام زیادی ندارد. با این حال فیلرهای اینووسنس به علت کیفیت مواد اولیه و روش های نوین فراوری، از دوام بیشتری نسبت به سایر فیلرهای مشابه برخوردار هستند.

نکته پایانی

لب ها با افزایش سن نازک و منقبض می شوند و خطوط عمودی ظریفی در اطراف گوشه های آن ها ایجاد می گردد که نشانه ای از پیری است؛ به نظر می رسد لب های نازک پیرتر به نظر می رسند و ظاهری غمگین به چهره می بخشند. اگر در پی تکنیک مناسب برای تزریق فیلر لب برای لب های نازک هستید که با اثرات پیری مقابله کند، تکنیک جوان سازی لب برای بازگرداندن پری طبیعی و فرم دادن به لب ها ایده آل است.

برای حجیم کردن و توپر کردن لب ها، روش تزریق فیلر معجزه می نماید. حجم دادن به لب ها بعلاوه می تواند چهره را شاداب کند و ظاهری جوان تر به شما بدهد. برای تغییر شکل لب ها، تکنیک های برجسته سازی لب قلوه ای و روسی می توانند نتایج فوق العاده ای داشته باشند.

فیلرهای لب، لب ها را برجسته، صاف و حجیم نموده و در عین حال ظاهر طبیعی فرد را حفظ می نمایند. بعلاوه ممکن است از فیلر لب برای پرکردن خطوط عمودی لب ،حجیم تر یا متقارن تر جلوه دادن لب ها استفاده گردد. برترین روش تزریق فیلر لب روشی است که اهداف زیبایی را بدون حجیم کردن بیش از حد لب ها برآورده کند و اگر نتایج رضایت بخش نبود، بتوان فیلر را به راحتی حذف کرد. فیلرهای اسید هیالورونیک اینووسنس محبوب ترین نوع فیلر هستند زیرا نتایج ثابتی ایجاد می نمایند و کمترین خطر را دارند.

منبع: هفت گنج

به "تزریق فیلر لب چطور انجام می گردد و چقدر ماندگاری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق فیلر لب چطور انجام می گردد و چقدر ماندگاری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید