گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است

به گزارش مقاله های علمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.

گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 19:30 دقیقه امروز چهارشنبه (18 مرداد) در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار گردید که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به خاتمه رسید. علی نعمتی(38) برای سرخپوشان گل زد.

یحیی گل محمدی بعد از این ملاقات گفت: خیلی دوست داشتیم که در این بازی تماشاگران را کنار خودمان داشته باشیم اما متاسفم که زیرساخت ها برای حضور آنها فراهم نشده بود. فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است و امیدوارم در آینده این مشکل رفع گردد.

وی با بیان این که تیمش برای آماده سازی مسائل زیادی داشته است در خصوص بازی گفت: بازی سختی بود اما سه امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی کردن مقابل تیم مجتبی حسینی همواره سخت است. آنها نظم دفاعی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چمن استادیوم آزادی برای 14 سال قبل است و باید ترمیم و بازسازی گردد. چمن هم بلند بود و وقتی رفتیم زمین را دیدیم شوکه شدیم که اینقدر چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی در خصوص صحنه گل که مجتبی حسینی اعتقاد داشت در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است گفت: به نظرم آفساید نبود. همکارانم فیلم را دیدیدند و گفتند آفساید نبوده است. با این حال صحنه نزدیکی بود. خواهش من از مسئولان این است که قول ندهند. مدام وعده آمدن سیستم ویدئویی را می دهند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. همانطور که گفتم اگر می توانند زیرساخت ها را فراهم نمایند یک سال فوتبال را تعطیل نمایند.

گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی نمایند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از تماشا زمین آزادی شوکه شدیم ، فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید