آشپزی

سالاد اندونزی، پیش غذایی خاص برای مهمانی شما

اگر از طعم سالادهای تکراری خسته شده اید، با موادی که در خانه دارید، یک سالاد تازه و متفاوت درست کنید.

7 شهریور 1402

14 میان وعده مفید برای کاهش وزن

این دستور العمل های مغذی کم تر از 200 کالری در هر وعده دارند و دارای تعداد کمی چربی اشباع شده و سدیم هستند که باعث می شوند به انتخاب هایی کم کالری برای سلامت قلب تبدیل شوند و قادر خواهند بود به کاهش وزن یاری نمایند.

27 مرداد 1402

طرز تهیه فالوده کرمانی ، فالوده کرمانی را به راحتی در خانه درست کنید

در این روزهای گرم تابستان شما را به یک کاسه فالوده کرمانی دعوت می کنیم، معجونی که هم برطرف عطش می نماید و هم ضد گرمازدگی است.

14 مرداد 1402

4 طرز تهیه استیک گوشت نرم و آبدار ، نکات تکنیکی استیک حرفه ای

برای درست کردن استیک گوشت نرم و آبدار به روش رستورانی باید اصول درست کردن استیک را بلد باشید. اگر نحوه صحیح مزه دار کردن مواد استیک و البته مدت زمان طبخ استیک و تشخیص برترین گوشت برای استیک را بلد باشید در خانه به آسانی می توانید بدون احتیاج به فر و در...

25 تیر 1402

این کوکو پر از آنتی اکسیدان است

تابستان فصل انواع سبزیجات از جمله کدو سبز است که با آن می توان یک کوکوی بسیار خوشمزه درست کرد.

21 تیر 1402

چینی ها چند وعده غذا می خورند؛ چه می خورند؟

زمان خوردن غذا در چین خیلی ثابت نیست. این موضوع بستگی به فرد و انتخاب شخصی او دارد. با این وجود، با توجه به جدول زمانی محل کار و مدرسه وعده های غذایی رایج برای چینی ها معمولا این سه وعده هستند: صبحانه، ناهار و شام.

5 تیر 1402

راز خوشمزگی سالاد ماکارونی

صرف نظر از این که سالاد ماکارونی خود را با کالباس یا تن ماهی یا مرغ یا اصلا بدون گوشت و فرآورده های گوشتی درست می کنید و حتی صرف نظر از انواع ماکارونی فرمی یا حتی نوع سس مورد علاقه تان، راز خوشمزگی سالاد ماکارونی مهمترین بخش تهیه این غذای سرد و مجذوب کننده...

23 خرداد 1402

ظرف نیم ساعت یک کیک عصرانه خیلی خاص بپز!

به نظر خیلی از ما درست کردن کیک ها و شیرینی هایی که در قنادی ها با حسرت به آنها نگاه می کنیم، در خانه امکان پذیر نیست.

9 خرداد 1402

کیک پرتقالی را چگونه بپزیم؟

پختن و شیرینی و کیک از علایق بانوان و خانوده هاست و معمولا بسیاری از این افراد برای این کار با مشکل انتخاب گزینه روبرو هستند.

26 اردیبهشت 1402

آشپزی ایتالیایی ثبت جهانی می گردد

دولت ایتالیا بنا به پیشنهاد وزرای کشاورزی فرانچسکو لولوبریجیدا و فرهنگ جنارو سانگولیانو تصمیم گرفته است که آشپزی ایتالیایی را سال جاری برای ثبت در لیست میراث فرهنگی ناملموس بشریت در یونسکو معرفی کند.

21 فروردین 1402

با این ترکیب فوق العاده موهای خود را تقویت کنید

اگر خشکی موهایتان شما را اذیت می نماید و در پی تقویت آن ها هستید، همراه ما باشید تا به شما ترکیب معجزه آسا برای تقویت موهایتان معرفی کنیم.

10 اسفند 1401

آشنایی با بخشی از فرهنگ غذایی کشور ژاپن

مردم کشور ژاپن در کنار کوشش روزمرگی خود برای ماندن در مسیر پیشرفت کشورشان، همواره از دیرباز تا به امروز به تنوع غذایی خود و استفاده از متریال های تازه در جهت طبخ و پخت غذاهای گوناگون گیاهی و غیر گیاهی اهمیت داده و می دهند. ژاپنی ها با اینکه به خودی خود...

3 بهمن 1401

پذیرایی لوکس در رستوران بین المللی لیو

رستوران گردی می تونه قراتر از تنها صرف نهار و یا شام باشه، می تونه خاطره ای خوش رنگ و بو از تماشای دکوراسیون لوکس و مدرن، تجربه پذیرایی با استاندارهای بین المللی، لذت بردن از تزئینات هنرمندانه غذا، چشیدن طعمی خوش و در نهایت خاطره ای فراموش نشدنی و تجربه...

16 دی 1401

5 نکته کاربردی درباره پخت خورش قرمه سبزی مجلسی

قرمه سبزی مواد مشخصی دارد که با روش های مختلف در نقاط گوناگون کشور تهیه می گردد. همواره برای عده ای سوال بوده است که چطور می توانند یک قرمه سبزی خوشمزه و مجلسی تهیه نمایند؟

26 آذر 1401

طرز تهیه خورش گوجه فرنگی پامادور به روش گیلانی

خورش گوجه فرنگی یکی از انواع خورش های خوشمزه ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می گردد.

22 آذر 1401

هتل میدتاون استانبول

معرفی هتل میدتاون استانبولهتل میدتاون استانبول (Mid Town Hotel) هتلی 4 ستاره است که در مرکز شهر در فاصله 100 متری میدان تکسیم و ایستگاه متروی آن قرار گرفته است. خیابان پرجنب و جوش استقلال با رستوران ها، مراکز خرید و گالری های هنری چند قدم آن طرف تر از هتل قرار...

18 آذر 1401

طرز تهیه خوراک لوبیا ، فوت و فن های غلیظ و خوشمزه شدن خوراک لوبیا

خوراک لوبیا یکی از خوراک های سنتی و محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام تهیه می گردد. در این مطلب با طرز تهیه خوراک لوبیا آشنا می شوید.

11 آبان 1401

طرز تهیه ژامبون خانگی

یک مربی آشپزی باحضور در برنامه به خانه برمی گردیم طرز تهیه ژامبون خانگی را آموزش داده است.

26 مهر 1401

طرز تهیه پیاز سوخاری به ساده ترین روش

پیاز سوخاری رژیمی فینگر فودی خوشمزه و پرطرفدار است که با رسپی های متنوعی درست می گردد. در این مطلب با ساده ترین دستورالعمل تهیه پیاز سوخاری آشنا می شوید.

1 مهر 1401

طرز تهیه زولبیا

با شروع ماه رمضان بازار زولبیا و بامیه داغ می شود و این شیرینی های خوشمزه و شیرین، بخشی اصلی سفره افطار بیشتر مردم می شود. این دو شیرینی از سنت های قدیم است که هنوز هم به جای مانده و جز سنت های خوشمزه هم به حساب می آیند. با کمک این مطلب می توانید برای افطارهای...

16 شهریور 1401
تعداد: (48)