سلامتی و پزشکی

گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، گردشگری سلامت می تواند در رونق مالی فارس نقش مهمی را ایفا کند.

24 مهر 1402

چهار راه برای تقویت ویتامین د در بدن پیش از شروع فصل سرما

یک آنالیز تحقیقاتی تازه منتشر شده به وسیله سرویس اطلاعات سلامت و مکمل های غذایی نشان می دهد که یک سوم از مردم بریتانیا فاقد سطوح مورد قبول ویتامین د هستند. این اندازه در میان افرادی که پوست تیره تری داشتند به دو سوم رسید.

30 شهریور 1402

کابوسی که از دل تاریخ بیرون آمده، هولناک ترین شکارچی دوران، عکس

همشهری آنلاین نوشت: دانشمندان در حال مطالعه فسیلی هستند که به جانوری وحشتناک تر از دایناسورهای گوشتخواری چون تی رکس متعلق است.

28 شهریور 1402

ادعای بزرگ دیوید تیلور بعد از شکست دادن حسن یزدانی؛ من برترین کشتی گیر تاریخم

ستاره مسابقات کشتی دنیا، دیوید تیلور، دیشب در بلگراد با نتیجه ای عالی حسن یزدانی را شکست را داد و چهارمین مدال طلای خود را به گردن آویخت. تیلور در یک گفتگوی بسیار خواندنی از دوره پرانگیزه رقابتش با حسن یزدانی گفته است و اینکه خود را بهترین کشتی گیر تاریخ...

27 شهریور 1402

امکان تهیه کارت منزلت فقط در دو ایستگاه وجود دارد ، شهرداری این مشکل را رفع کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخشی از مسائل مربوط به کارت منزلت در چند ماه اخیر برطرف شده است اما باید تمامی مسائل به زودی مرتفع گردد.

21 شهریور 1402

چگونه کمتر غذا بخوریم؟

متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد اضافه وزن و راه های کاهش آن، نکاتی را متذکر شد.

19 شهریور 1402

تزریق فیلر لب چطور انجام می گردد و چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق فیلر به لب یک عمل زیبایی رایج است که می تواند لب های پرتر و حجیم تری برای شما به ارمغان بیاورد؛ در واقع این روزها فیلر تزریقی رایج ترین روش بزرگ کردن لب است.

17 شهریور 1402

راهکاری برای جلوگیری از افتادگی پوست بعد از کاهش وزن

اگر قصد دارید چند کیلوگرم از وزنتان کم کنید، باید نسبت به یکی از عوارض کاهش وزن که شاید هیچ کس به شما نگوید مطلع باشید: شل شدن و افتادگی پوست.

8 شهریور 1402

روزی یک خیار بخورید و 8 خاصیت اعجاب آور آن را ببینید

خیار جزو صیفی جات پرمصرف در سبد تغذیه خانوار در کشورمان است. این میوه خوش عطر هم در سبد میوه خانواده ها جای دارد و هم در کنار وعده اصلی غذا به عنوان چاشنی مصرف می گردد. به خصوص در فصول گرم سال خیار به علت طبع خنکی که دارد و بعلاوه آبرسانی به بدن هواداران...

7 شهریور 1402

مهم ترین نکات استفاده از رژ قرمز

استفاده از رژ قرمز می تواند چهره شما را زیبا، شرور و عاشقانه کند به همین علت است که افراد زیادی به سمت این رنگ جذب می شوند.

31 مرداد 1402

نقش نورپردازی مخفی در زیباتر شدن دکوراسیون خانه

نورپردازی مخفی یکی از روش هایی است که در دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این روش ، می توانید جلوه ای جالب و زیبا را به اتاق های خود ببخشید. نورپردازی مخفی ، به معنای استفاده از نورهای قرار داده شده در محل های مختلف اتاق...

29 مرداد 1402

14 میان وعده مفید برای کاهش وزن

این دستور العمل های مغذی کم تر از 200 کالری در هر وعده دارند و دارای تعداد کمی چربی اشباع شده و سدیم هستند که باعث می شوند به انتخاب هایی کم کالری برای سلامت قلب تبدیل شوند و قادر خواهند بود به کاهش وزن یاری نمایند.

27 مرداد 1402

کنایه قهرمان ایرانی به مسئولان ، اتفاقا خوب شد اول نشدم!

فرزانه فصیحی، بعد از مدال نقره آسیا و گرفتن سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا، به مدال بازی های آسیایی و سهمیه بازی های پاریس فکر می نماید.

23 مرداد 1402

برگزاری آزمایش های پزشکی ویژه فوتبال نویسان در روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی فدراسیون از برگزاری آزمایش های پزشکی ویژه خبرنگاران فوتبال نویس رسانه های گروهی در مرکز پزشکی ایفمارک اطلاع داد.

13 مرداد 1402

چطور نام آدم ها را به خاطر بسپریم؟!

بار سوم بود که پدر دوستم را می دیدم و باز هم نامش را به یاد نمی آوردم. اما در آن دیدار برای او یک جوک تعریف کردم و حالا که نام او را به آن جوک ربط می دهم، شک ندارم دیگر نام آن مرد را فراموش نمی کنم.

11 مرداد 1402

6 درمان غذایی برای جلوگیری از غلظت خون

رقیق شدن خون در این میان، می تواند به بازگرداندن جریان خون و جلوگیری از آسیب های عمده کمک کند. با این حال رقیق کننده های طبیعی خون فقط داروهای قوی تجویز شده نیستند بلکه برخی مواد غذایی نیز به طور طبیعی همین خاصیت را دارند.

5 مرداد 1402

بازار امام رضا یکی از معروف ترین مراکز خرید اهواز است

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازار امام رضا یکی از معروف ترین مراکز خرید اهواز است.

2 مرداد 1402

تبلیغ کالایی که با جان مردم بازی می نماید در تلویزیون

اطلاعات آنلاین نوشت: با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغ کالا های آسیب رسان، چند روزی است تمام شبکه های تلویزیونی به تبلیغ نوشابه انرژی زا روی آورده اند.

22 تیر 1402

آنالیز واقعیتِ 4 ادعا در خصوص کرم ضد آفتاب

بسیار از افراد بعضی اوقات به خصوص در تابستان دچار آفتاب سوختگی می شوند حتی اگر یک محافظت کننده خوب در برابر آسیب ناشی از آفتاب برای پوست علاوه بر کلاه و لباس وجود داشته باشد: کِرِم ضد آفتاب.

16 تیر 1402

شناسایی نوع تازهی از افسردگی که یک چهارم بیماران را گرفتار می نماید ، این نوع تازه به داروهای معمول ضد افسردگی پاسخ خوبی نمی دهد

دانشمندان می گویند زیرنوع تازه و متمایزی از افسردگی را شناسایی نموده اند که ممکن است تا یک چهارم همه بیماران مبتلا به اختلال افسردگی عمده (MDD) را گرفتار کند.

10 تیر 1402
تعداد: (394)